on se kumma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mä alotin maanantaina kahden viikon jakson uudessa työpaikassa, hirveesti kaikkea uutta ja stressiä kun uudet lapset, uudet työkaverit, uudet työrutiinit, uudet paikat jnejne. maanantaina oli ilta täys hommaa raksalla jne, eilen oli illalla koulua, huomena on vanhempainilta, perjantaina yks sijaiskeikka normaalin työpäivän päälle ja lauantaina koulua.
tänään on siis ainoa päivä kun saan vaan olla.
tulin kotiin ja siivosin, nyt on ruoka uunissa ja pesukoneet päällä ja mä aion vaan olla. laitan illalla saunan ja juon siiderin ja menen nukkumaan.

mut on se perhana et mulle on jo kaks ihmistä tän takia vetäny herneet nenään :kieh: v*ttu mitä ne luulee olevansa?? mikä oikeus niillä on suuttua jos minä en halua viettää ainoata vapaapäivääni tällä viikolla heidän kanssaan kahvitellen??
mä-en-jaksa enkä suoraan sanottuna edes halua tällä hetkellä :ashamed:
ja mulla on oikeus tehdä mitä mä haluun :kieh:

hyvää vapaailtaa minä!!! :D

(pitäiskö jo korkata sidu? :whistle: kaupassakin käyty et ei tarviis enää ajaa :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Onpas sulla tuttavia, jos tuollaisesta suuttuu :o Kyllä minäkin viettäisin päivän (vai oliko sulla vaan tää ilta vapaa??) ihan vaan kotona, kun noin kiire viikko. Johan noissa kotihommissa menee aikaa..

Vietä hauska ilta! :D

pelkkä ilta.. päivät töissä..
oon nähny kummankin viikonloppuna, et en sikskään ymmärrä tota "aijaa, vainiin, asia harvinaisen selvä, HEIPPA!!"-tiuskimista :kieh:

Yhteistyössä