On se kumma kun jotkut kattovat oikeudekseen kohdella baarityöntekijöitä kuin alinta pohjasakkaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Olin töissä tänään, baari on auki 12-16 ja sitten illalla aukiaa taas klo:20. Tuon väliajan on kiinni yksinkertaisesti siksi, että ei ole asiakkaita eikä ole kannattavaa pitää auki. Tietysti jos asiakkaita on niin voidaan pitää pidempään auki.

No mä olin sitten ilmoittanut paikalla olevalle muutamalle asiakkaalle, että laitan pian kiinni ja että haluavatko vielä ostaa jotakin. No kello oli silloin varmaan varttia vaille 4. Pari ihmistä vielä osti juomista.

No sitten tulee pari miestä tiskille tasan kello neljä ja haluaa ostaa juomista. En enää kuitenkaan myynyt ja sanoin, että heillä on vielä juomista. (Olin jo tuota ennen pariin kertaan sanonut kaikille, että juokaahan juomat pois. ) Toisella oli lähes täysi pullo ja toisella puoli pulloa. Toinen mies otti asian ihan hyvin ja alkoi pian tehdä lähtöä.

Mutta tämä toinen...alkoi räyhääminen ja mun haukkuminen. Lehmä, ylipainoinen jne. Ulko-ovesta lähti niin pihalle, että potkaisi sen auki.

No mähän en ala kahden maksavan asiakkaan takia pitämään baaria enempää auki varsinkin kun molemmilla oli juomista. Ja kun kerran on ollut kyllä monta vuotta tiedossa tämä meidän "siesta".

Jos nyt joku tähän vastaa, että mitäs sitten olet läski, niin aika pönttö olet. Vaikka asiakaspalvelija olisi kyklooppi, niin yhdelläkään asiakkaalla ei ole minkäänlaista oikeutta haukkua. Ei vaikka humalatila olisi mikä. Baarityöntekijä on se joka määrää kenelle myydään, koska baari menee kiinni jne. Ei todellakaan se asiakas.

Ah, mitä ihanuutta. :xmas: :whistle:

Voi juma-törkeitä!

Entisessä työssä (sairaanhoitaja) sai myös kuulla kaikenlaista, juopoilta varsinkin. Eräskin luuli olevansa "pubiosastolla", kaljaa oli vailla, ja h.uoritteli kun kotikaljaa tarjottiin...

Aatelkaas jos esim. pankissa alkaisi huudella tuollaisia virkailijalle-varmaan saisi huutia.

Ihan oikeessa olet, ketään ei sais haukkua. Mutta ymmärrän kyllä että noita ukkoja on vituttanut kesken päiväpörinoiden lähteminen ja sekään ei kyllä oikeuta tollaseen käytökseen. :|

Alkuperäinen kirjoittaja lispe:
Voi juma-törkeitä!

Entisessä työssä (sairaanhoitaja) sai myös kuulla kaikenlaista, juopoilta varsinkin. Eräskin luuli olevansa "pubiosastolla", kaljaa oli vailla, ja h.uoritteli kun kotikaljaa tarjottiin...

Aatelkaas jos esim. pankissa alkaisi huudella tuollaisia virkailijalle-varmaan saisi huutia.

No joo sairaanhoitajat on kans sellaisia jotka varmaan kuulevat yhtä sun toista. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Ihan oikeessa olet, ketään ei sais haukkua. Mutta ymmärrän kyllä että noita ukkoja on vituttanut kesken päiväpörinoiden lähteminen ja sekään ei kyllä oikeuta tollaseen käytökseen. :|

Kyllä sillä porukalla on aina paikka mihin mennä ja kaupasta saa kaljaa. Kun ei yksinkertaisesti kannata pitää baaria auki jos työntekijä ei tienaa edes tuntipalkkaansa. Ja kun tämä "siesta" on ollut käytössä jo usemman vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Törkeetä käytöstä!

Taitaa olla melko pieni baari kyseessä,kun ei lauantaipäivisin porukkaa ole kuppia kaatamassa?

On aika pieni paikkakunta. :whistle: Täällä on kolme paikkaa jossa A-oikeudet ja kaksi paikoista on myös viikonloppuiltaisin auki, menevät kahdelta yöllä kiinni. Mun työpaikka isompi näistä baareista.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Törkeetä käytöstä!

Taitaa olla melko pieni baari kyseessä,kun ei lauantaipäivisin porukkaa ole kuppia kaatamassa?

On aika pieni paikkakunta. :whistle: Täällä on kolme paikkaa jossa A-oikeudet ja kaksi paikoista on myös viikonloppuiltaisin auki, menevät kahdelta yöllä kiinni. Mun työpaikka isompi näistä baareista.

Mä kun olin tossa meidän kuppilassa töissä,niin ei mulle koskaan sanottu noin törkeästi,ihan mukavaa porukkaa oli.
Vaikka ne samat naamathan siellä pyöri päivästä toiseen ja mä ihmettelin miten hitossa niillä on varaa aina juoda?
Kunnes tajusin että ne oli silloisia paperityöntekijöitä :saint:

Törkeetä käytöstä!

Mä kun olin tossa meidän kuppilassa töissä,niin ei mulle koskaan sanottu noin törkeästi,ihan mukavaa porukkaa oli.
Vaikka ne samat naamathan siellä pyöri päivästä toiseen ja mä ihmettelin miten hitossa niillä on varaa aina juoda?
Kunnes tajusin että ne oli silloisia paperityöntekijöitä :saint:

Voi kuule, kyllä jokainen tämän paikkakunnan baarityöntekijä on saanut paskaa niskaan ja joskus paljonkin. :whistle: :kieh: Ihan ne normaalipainoisetkin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas tää:
palstako oli niitä joissa ei saa sanoa omaa mielipidettä? myötämieliset nostetaan jalustalle ja jos joku sanoo totuuden niin on idiootti? :D selvä.

Kysyinkö mä mielipidettä? :whistle: Ja jonkulaiset käytöstavat olisi hyvä jokaisen osata. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Asiakas on aina oikeassa, joten ap ei arvosta maksavia asiakkaita

No tuota noin, miten niin asiakas on aina oikias? Jos baarilla on sulkemisaika, niin sillä sitten on sellainen. Sitä sulkemisaikaa ei asiakas päätä. :whistle:

Asiakas ei ole oikias, asiakkaan vain annetaan luulla, että hän on oikias. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Asiakas on aina oikeassa, joten ap ei arvosta maksavia asiakkaita

No tuota noin, miten niin asiakas on aina oikias? Jos baarilla on sulkemisaika, niin sillä sitten on sellainen. Sitä sulkemisaikaa ei asiakas päätä. :whistle:

Asiakas ei ole oikias, asiakkaan vain annetaan luulla, että hän on oikias. :xmas:

Aukioloaikaa on mahdollista jatkaa, jotta maksavat ja janoiset asiakkaat saavat juomaa

Yhteistyössä