On se kumma kun 30-vuotiaskaan ei vielä tajua, mihin kaikkeen sitä rahaa menee :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei se aina ole niin iyksinkerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei se aina ole niin iyksinkerta

Vieras
Exä tossa aamulla valitti, kun käväisi tuossa, että on se kumma, kun hänellä ei ole yhtään sen enempää rahaa nyt käytettävänä kuin sillon kun vielä maksoi asuntolainaa, että miten se voi olla mahdollista.

Totesin sille, että ihan varmasti sillä on kuussa enemmän käyttörahaa kuin aiemmin, niin totesi, että ei ole kun ne menee ruokaan. Sanoinkin, että niinhän se on, ennen kun et koskaan sitä ruokaa ostanut, minä maksoin meillä ruokakulut, nyt se joutuu maksamaan itse :)

Se kuvitteli, että kun se pääsee asuntolainasta eroon, niin sillä on sitten reilusti rahaa tuhlattavana. No voi olla että herra pari kertaa nielaisee, kun tää toinen syntyy ja joutuukin maksamaan kahdesta lapsesta elarit.

Mieshenkilöstä kun on kysymys ja tuollaiset pohjatiedot annat aloituksessa, niin tulee mieleen, ettei mies ehkä osaa ruokaostoksiaan edes taloudellisesti ajatella, eikä välttämättä juurikaan tee itse ruokaa, tai jos tekeekin, niin ei niistä edullisemmista perusraaka-aineista.

Noh, sellaista on elämä, ja aikuisuus, ja vastuu omasta pärjäämisestä. Kyllä se mies siitä varmaankin oppii, kun aikansa elää yksin ja vastaa omista menoistaan ihan itse.

Yhteistyössä