On se kumma juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
kun koskaan ei ole hyvä! Mun tekis mieli jonnekkin "liikenteeseen" mut samaan aikaan väsyttää ja kivaa olla vaan kotona. Jos otan päikkärit, oon sit ihan pönttö sekasin koko loppupäivän. :headwall:
Sanokaa mitä mä nyt oikein tekisin??? |O

niin mäkin tekisin jos ulkona ei satais vettä...mua ainakin väsyttää kun aamusta esikko ei antanu mun nukkua ja vauva kukui melki kaks tuntia yöllä : c
tosin en voi enää mihkään lähteekkään kun laiton lapset nukkuun vauvan vaunuihin ja toivon että esikko nukahtaa dvd:nsä ääreen kun ei sänkyyn suotunu..yleensä nukkuu jos aikasin heränny!!
nyt on mun aikaa kunnes tarvii alkaa taas ruokaa laittaan tai syöttään vauvaa!!!
vauvan arvioitu heräämisaika on kahde kieppeillä joten ei tässä paljo kerkee nautiskeleen omasta yssinäisyydestä!!

mutta takas asiaan...mee piku lekki jonka jälkeen menet puolen tunnin nokosille jos enää sen lenkin jälkeen haluttaakaan enää..mutta älä anna itte s nukkua sen kauemmin tai tulee se pönttöfiilis..
tai jos nukut ni lähetä mulle osa siitä uniajasta ajatuksen voimalla ettei mua västtäs näin paljoo,...

Tiedän tunteen, tuollainen levottomuus iskee tännekin aina toisinaan.

Päikkärit ei ehkä ole se paras vaihtoehto, tosiaan kun sitten tulee se pökkelö olo lopuksi päivää :/

Hmm... Jos vaikka vaan istuisit siinä? :whistle:

Tai kipaise pienelle lenkille, se on aina hyväksi :saint:

Yhteistyössä