On se kivaa ku o oma talo..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
:kieh:
Nyt on mukulakivilatominen takana, niin enkös mä tällä hetkellä sitte inhoa noita juuria maassa! \|O
Tuolla "takapihalla" revin hampaat irvessä jumittuineita juuria ylös maasta! :headwall:
Sitte ku se siitä maasta suostuu tappelun jälkeen irtoamaan, niin kaikki multa ja muona lentää mun naamaan peittäen suunki. :headwall:
Lapiolla tungerran isoimmat juuret, ja siin kestää ikuisuus ku on niin kova maa.
Oi, tätä kadehdittavaa omakotitalon onnellista elämää.. :whistle:
Tästäkö mä olen haaveillut melkis koko elämäni? B)
 

Yhteistyössä