on se jännä miten voikaan ärsyttää sana äiti tai kulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
kun on huono päivä.. siis hermo menee |O
se jatkuva äiti katso, äitiäitiäti ja mies vieressä kulta kulta kulta
kokoajan mitä teet, mitä puuhaat, mitä kuluu, mitä mitämitä mitä |O

huoh, nousin selkeästi värllä jalalla kun joku vanne puristaa ja kirstää kuuppaa
ja siten vielä mokkula tökkii ja läppäri on hidas, näppis ei ota kaikkia kirjaimia ja saa saatana kaikki sanat kaheen kertaan kirjoittaa.. siten vielä miehen ja pojan pitää olla ihan tuossa vieressä kyhnäämässä ja piereskelemässä

tekis mieli vaan huutaa a paiskoa tavaroita.. tämä läpäri ihan ensmmäisenä |O
mie noita kahta tossa oon mulkoillut ja kehttanut menemään pihalle piereskelemään, takavarikoinut esineitä joilla mekkaloivat.. joka sai miehen virnuillen kysymään että tahtoisinko mahtollisesti muka olla rauhassa :D |O
kohta pitää soiella neuvolaan ja saada saikkulappu, kun terkkarilta olivat sitä mieltä että mieluummin sieltä kuin heiltä. huono omatunto kun en menekään töihin kun siellä on muutoinkin paska työntekijätilanne.. mutta ei tuo pojan kuume katoa sillä että toivon..

mitä antaisinkaan juuri nyt 60min rauhasta ja hiljaisuudesta

Mulla on yleensä lla aamut tollaisia,kun tyttö ei oo tarhassa. Ei saa mitään tehtyä raiuhassa,kokojana äiti sitä,äiti tätä (ollaan siis kaksin tytön kans) tosta mä nauttisin jos joku sanoi rakkaaksi. Mutta välillä tekisi mieli kiljua ja sulkeutua vessaan tai jotain muuta,kun syödäkkään ei saa rauhassa....
toivottvasti saat edes puolen tunnin hiljaisen ajan.
tsemppiä,huomenna oikeella jalalla ylös sängystä =):flower:

Viimeksi muokattu:
Mulla on yleensä lla aamut tollaisia,kun tyttö ei oo tarhassa. Ei saa mitään tehtyä raiuhassa,kokojana äiti sitä,äiti tätä (ollaan siis kaksin tytön kans) tosta mä nauttisin jos joku sanoi rakkaaksi. Mutta välillä tekisi mieli kiljua ja sulkeutua vessaan tai jotain muuta,kun syödäkkään ei saa rauhassa....
toivottvasti saat edes puolen tunnin hiljaisen ajan.
tsemppiä,huomenna oikeella jalalla ylös s:cool:ängystä =)

:D kyl tääalkaa jo hitusen helpottaa.. poika katsoo piirrettyä ja mies läks postiin.. on ihanan hiljaista :D :D
mä en selkeästi ole vieläkään vaan aamuihmisiä ja liika "iholla oleminen" riipii mun hermoja aamuisin

Yhteistyössä