On se ihme ja kumma juttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herra Majuri

Vieras
Kun jotkut ihmiset kehtaavatkin valittaa kotimaamme pikku helteestä ja kuitenkin talvisin matkustavat helteen vuoksi etelän lämpöseen.

Näistä helteistä pitää nauttia, eikä narista. B) =) =)

Oletko varma, että ne samat narisevat helteistä? Itse en todellakaan kaipaa mihkään aurinkorannoille löhöilemään keskellä talvea.

Älä muuta viserrä. Tuntuu hullulta, että maksettiin 3000 ? jotta päästiin viimeeksi reissuun nauttimaan ihan samoista lämmöistä.
No joo, mentiin kyllä tammikuussa.

ulkomailla on kuitenkin erillainen ilmasto kun täällä meillä suomessa... huomattavasti kosteampi ja mieluisampi... se kuumuus ei siellä tunnu samallalailla kuin täällä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ulkomailla on kuitenkin erillainen ilmasto kun täällä meillä suomessa... huomattavasti kosteampi ja mieluisampi... se kuumuus ei siellä tunnu samallalailla kuin täällä!!!

No tästä olen kyllä totaalisen eri mieltä. Esim. Azoreilla oli viimeeksi + 28 astetta ja ihan helvetinmoinen kosteus ja olin kuolla. Egyptissä oli + 30 ja kuiva, oli tosi ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sehän se vasta yhdistelmä onkin, kuumaa ja kosteaa. Meillä ei sentään niin kosteaa.

En nauti, enkä kyllä matkustas ikinä ulkomaille ainakaan mihinkään aurinkoon makaamaan. Olet aikalailla väärässä. VIHAAN tätä hellettä, on aina ihan vuoden kamalin aika kun lämpötilat nousee yli 20. talvi on ihanaa, lappiin voisin vaikka muutta..Ois vähän vielä kylmempi.

kyllä helle tekee ihmiset sitte törkeiksi... ei mitään käytöstapoja :/

ja tällä kertaa en ihme kyllä tarkota herra sotamarsalkkaa eiku majuria eiku mitä hemmetin kenraalia...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
miksi te ihmiset jotka niin nautitte helteestä olette täällä?

Minä yleensä nautin helteistä, mutta nyt kun en pääse hyvin liikkeelle, olen vähän sohvan orja ja niin ollen täällä. Nyt sitä paitsi sanon, että vaikka koskaan ei mielestäni ole Suomessa aiemmin ollut liian lämmintä, niin nyt melkein pian olen valmis kääntämään takkini :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
miksi te ihmiset jotka niin nautitte helteestä olette täällä?

Hyvä kysymys. :D Mä itte en nauti helteistä vaan nytkin saisi olla joku 10 astetta vähemmän lämpöä.

Peesi!

Yhteistyössä