on se hankalaa taas (ex)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ex kysyi saako lapset ensi viikon lauantaina kylään, ilmoitin että meillä on jo sovittuja menoja. sit tulee viesti jossa taas vaihteeks sävy oli aika kiva ja syyttelyä siitä ettei lapset pääse tätinsä 30v juhliin. mistähän minä olisin niistä juhlista voinut tietää?? |O ilmoitin etten ollut tietoinen juhlista ja perun kyl menot että lapset pääsee sinne mukaan. herralle ei vaan enää kelpaa!!! suuttu meidän menoista (jotka olin siis valmis perumaan) ja ilmoitti et menevät sit kahdestaan :headwall: :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Anna olla, jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Mitäs sitä huolta kantamaan. Jos ex haluaa hakata päätään seinään niin anna mennä.

just näin. ne vaan temppuilee koska voi. ex:ät siis. |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeks, mutta kirjoitatko tänne koskaan mitään muuta kuin exäsi haukkumista?

:headwall: :headwall: eikä tosiaan nöppöselle, vaan tälle urhoolliselle vieraalle.

On tosi kurjaa että nöppösellä on vaikeat välit eksään ja sen nyksään. Tuossa tilanteessa nöppönen olisi tietty voinut olla äärimmäisen varovainen ja kohtelias ja kysyä ihan ensimmäiseksi eksältä että onko viikonlopussa jotain erikoista että lapset tarvii saada just silloin. Mutta ihan asiallisetihan hän on minun mielestäni koettanut toimia nytkin.

Eksä joutuu kiukuttelemaan omaa epävarmuuttaan...

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeks, mutta kirjoitatko tänne koskaan mitään muuta kuin exäsi haukkumista?

:headwall: :headwall: eikä tosiaan nöppöselle, vaan tälle urhoolliselle vieraalle.

On tosi kurjaa että nöppösellä on vaikeat välit eksään ja sen nyksään. Tuossa tilanteessa nöppönen olisi tietty voinut olla äärimmäisen varovainen ja kohtelias ja kysyä ihan ensimmäiseksi eksältä että onko viikonlopussa jotain erikoista että lapset tarvii saada just silloin. Mutta ihan asiallisetihan hän on minun mielestäni koettanut toimia nytkin.

Eksä joutuu kiukuttelemaan omaa epävarmuuttaan...

mä en siks enää kysele kun vastaus on aina ettei se mulle kuulu.. eihän se kuulukaan mut ei oo aina kuitenkaan kiva perua omia menoja jos ex onkin suunnitellut jotain päälekäin.

Yhteistyössä