A
Aijjai
Vieras
Okei oma vika, viimeksi käynyt 17vuotiaana, eli ööööh... 7vuotta sitten. Hampaista olen huolta kyllä pitänyt aina (väh. kerran päivässä harjaus ja hammaslanka joka toinen päivä), mutta silti sieltä löytyi 8 paikattavaa reikää.
Kaikkihan siinä kerralla laitettiin kuntoon, ja AI SAASTA nyt tätä oloa, kun puudutus alkaa vihdoin häviämään. Toinen puoli ihan tulessa, kohta särkylääkettä nassuun. On se ihanaa kun pelkää kuollakseen hammaslääkäreitä, mutta nyt on uuden vuoden lupaus pidetty <3 Eli voittajafiilis!
Hammaslääkärikin aina välillä muistutteli että hengitän välillä. Olin ku mikäkin tikku siinä penkissä, en liikunut varmaan milliäkään koko sen tunnin aikana. Ei paljoa auutanut että hamppilääkärit siinä samalla vitsailivat ja juttelivat, mä en oo vielä keksinyt miten niille voi vastata mitään kun on ne miljoonat härpäkkeet suussa.
Hammaslääkärikin aina välillä muistutteli että hengitän välillä. Olin ku mikäkin tikku siinä penkissä, en liikunut varmaan milliäkään koko sen tunnin aikana. Ei paljoa auutanut että hamppilääkärit siinä samalla vitsailivat ja juttelivat, mä en oo vielä keksinyt miten niille voi vastata mitään kun on ne miljoonat härpäkkeet suussa.