On puhuttu niin paljon legginseistä.

• Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti
kysyy
Miksi siis jotkut HALUAA näyttää idiooteilta ja pukeutua ehdoin tahdoin legginsseihin ja farkkuhameeseen, miehet hihattomiin paitoihin, sukkiin ja sandaaleihin, crockseihin tai vyölaukkuun.

Eikö nämä ihmiset ole tietoisia, että heille nauretaan ja ko. pukeutumista pidetään tyylittömänä. Miksi he haluavat näyttää typeriltä?

Kaikkihan on kuulleet että sandaaleihin ei pidä laittaa sukkia! Vai?

-
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Siis legginseissä ja farkkuhameessa nyt ei ole kyllä mitään nauramista. eikä kyllä crockseissakaan.
No todellakin on! Jos on hame, sen alle EI OLE tarkoitus pukea housuja, kalsareita tai jumppatrikoita. Sehän on hame!!!

Ja puutarhakengät, joo.... Mökille ehkä, muttei sivistyksen pariin.

mistä näitä idiootteja sikiää?
Alkuperäinen kirjoittaja vilkkuvalo:
mua ei kiinnosta mitä ihmiset ajattelee jos mä pidän legginssejä ja shortseja/farkkuhametta.
Jos jotain haittaa nii haitakkoon.
Eikö shortistkin ole lyhyet housut? Miksi sinne alle puetaan jotain pitkiä kalsareita? Eikö shortsit ole helleasuste?

mua ei kiinnosta mitä ihmiset ajattelee jos mä pidän legginssejä ja shortseja/farkkuhametta.
tota shortsi-leggari yhdistelmää en kyllä ymmärrä. ja se näyttääki vähä hassulta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä idiootteja sikiää?:
Eikö shortistkin ole lyhyet housut? Miksi sinne alle puetaan jotain pitkiä kalsareita? Eikö shortsit ole helleasuste?
no oonko mä sanonu että ei oo? ja enkö mä saa pukeutua just niin ku itte haluan?! sitä paitsi, mä pidän niitä lyhyiden shortsien kanssa, mitä ei ilman legginssejä kehtaa pitää.

hah
mä pidän niitä lyhyiden shortsien kanssa, mitä ei ilman legginssejä kehtaa pitää.
Lyhyiden? Siis eikö microshortsit oo aina lyhyitä? Ja mikset kehtaa ilman pitkiä kalsareita pitää? Jos oot niin läski, ni pukeudu telttaan. Kyllä mä ainakin hipstears-shortseja käytän ihan ilman leggareita. Näkyy täydelliset jalkalihakset ja rusketuskin paremmin.

Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.

Lisään vielä että terveellä itsetunnolla varustetulla ihmisellä on tuskin tarvetta haukkua toisten ulkonäköä tai vaatetusta. Paitsi ehkä jos ajatusmaailma on niin suppea ettei sinne juuri muuta mahdu kun uudet lacostet.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
mä pidän niitä lyhyiden shortsien kanssa, mitä ei ilman legginssejä kehtaa pitää.
Lyhyiden? Siis eikö microshortsit oo aina lyhyitä? Ja mikset kehtaa ilman pitkiä kalsareita pitää? Jos oot niin läski, ni pukeudu telttaan. Kyllä mä ainakin hipstears-shortseja käytän ihan ilman leggareita. Näkyy täydelliset jalkalihakset ja rusketuskin paremmin.
joo ihan varmasti pukeudunki. ja jos kiinnostaa nii mä EN oo läski. ja eiköhän se oo mun oma asia käytänkö mä legginssejä vai en.

sori vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!

Mua oikeesti tekee pahaa, ku nään näitä hirvityksiä!

Boogy
jokainen pukeutuu niin kuin tuntuu parhaalle. Niinkuin minä olen hulluna afrikka-aiheeseen pukeutumisessa nyt ja siihen liitettynä lepakkohiat...no siitä ei moni tykkää mutta mä tykkään ja se sopii mulle.

Yhteistyössä