On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
FM ja Algoma. Näistä kahdesta kirjoittajasta olen pitänyt eniten.
FM ihmetteli miten joku jaksaa roikkua palstalla kyllästymättä.
Kyllästyin tähän palstaan heti ensiklikkauksella.
Olisipa Suomessakin yhtä viisas hallinto kuin Brasiliassa, jossa X kiellettiin.
Toivotaan, että tämäkin palsta joutuu syyniin.
Ovat palstan kaksi pahinta! 😱
Persoonallisuushäiriöiset kas kun pitää paljon juuri itsensä kaltaisista
 
vierailija
Ovat palstan kaksi pahinta!
Persoonallisuushäiriöiset kas kun pitää paljon juuri itsensä kaltaisista
Eivät edes ole. Ovat hyvinkin terävä-älyisiä, kummatkin omalla tyylillään laittavat ajattelemaan asioita jopa eri näkökulmista. Ja huumorintaju on heillä hyvä, eritoten Algomalla - kaikki eivät vain ymmärrä sitä. Sinä kuulunet mm siihen joukkoon.
Miksi muuten viljelet jatkuvasti vihjauksia kirjoittajien luonneanalyyseihin? Tuskin ammatiltasi ole kuitenkaan pätevä niitä tekemään millään mittapuulla. Itse veikkaan, ettet oikein muutenkaan osaa puolustaa itseäsi, kun tunnet olevasi alakynnessä. Tyylisi menee suoraan alta kouluikäisten lällätystyksiin.
 
vierailija
Eivät edes ole. Ovat hyvinkin terävä-älyisiä, kummatkin omalla tyylillään laittavat ajattelemaan asioita jopa eri näkökulmista. Ja huumorintaju on heillä hyvä, eritoten Algomalla - kaikki eivät vain ymmärrä sitä. Sinä kuulunet mm siihen joukkoon.
Miksi muuten viljelet jatkuvasti vihjauksia kirjoittajien luonneanalyyseihin? Tuskin ammatiltasi ole kuitenkaan pätevä niitä tekemään millään mittapuulla. Itse veikkaan, ettet oikein muutenkaan osaa puolustaa itseäsi, kun tunnet olevasi alakynnessä. Tyylisi menee suoraan alta kouluikäisten lällätystyksiin.
Algoma on puhdas vittuilija.
 
vierailija
Minä myös tykkään heistä. Turhan moni mukava on täältä lähtenyt tai ajetut pois.
👍🥲Suomi tärvää vuodessa miljardi euroa mt-ongelmien takia työstä poissaoloihin. Kun minulla yh-äitinä, kahden työn tekijänä oli rankkaa, rupattelin kahvitauoilla Annan palstoilla. Olen aina ollut innokas kirjoittaja. Annan palsta yhdistettiin Kaksplussaan syksyllä 2020. Samoin Demin keskustelupalsta myöhemmin. On ollut surullista huomata miten köykäinen tämä palsta on.
Luulin, että tällä palstalla on mukava rupatella isoäitinä elämästä.
Elämäni on sangen rattoisaa ja värikästä. Ehkä Purran (jotkut väittävät, että Orpon) hallitus keksii meille liian iloisille ihmisille murjotusveron. On synti ja häpeä elää maassa lääkkeettömänä ja oireettomana, jossa lähes kaikki kansalaiset lapsia myöten syövät psyykenlääkkeitä.
 

Yhteistyössä