On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Arvasin, että takerrut tuohon tavuviivavirheeseeni. Kun aiemmin korjasin virheitäni, annoit ymmärtää, että korjailu ärsyttää sinua.
Katson vain yhtä saippuasarjaa, ja sekin pahe on jo loppusuoralla. Pidän kielitaitoani yllä kohta alkavalla keskustelukurssilla. Mitä minä teen vain tunnesanastolla, kun ulkomailla joudun kiperiin tilanteisiin? En mitään.
Istun puistonpenkillä, ja ihanan viileä tuuli heiluttelee kesämekkoni helmoja.
Täällä on ihmeen rauhallista vaikka Helsingin Uutiset muuta väitti. Kyseinen lehti ja uusin Pirkka-lehti ovat ostoskassissani. Kari Hotakaisen Helmi-kirja oli myynnissä CM:ssä. Kyllä painetuissa kirjoissakin on virheitä, joita tykkään bongailla varsinkin käännöskirjoissa.
Skitsona luulet edelleen, että ’vierailija’ on yksi ja sama kirjoittaja 😆

Johdonmukaisuutta kaivataan. Ärsyynnyit huomautuksesta, vaikka itse etsit niitä muualta. Myös vastauksiisi, aiheessa et koskaan pysy pisteeseen asti. Mikset? Koetahan analysoida.
 
vierailija
Skitsona luulet edelleen, että ’vierailija’ on yksi ja sama kirjoittaja

Johdonmukaisuutta kaivataan. Ärsyynnyit huomautuksesta, vaikka itse etsit niitä muualta. Myös vastauksiisi, aiheessa et koskaan pysy pisteeseen asti. Mikset? Koetahan analysoida.
Lähetin epäasiallisesta viestistäsi lmiannon valvojalle.
Yritä lopettaa diagnoosien ja shampanjapullojen paiskominen tämän palstan viesteihin. Tuskin olet kouluttautunut psykiatri kuten pitkän tuomion saanut Roope Tikkanen.
 
vierailija
Koko elämänsä on täällä, yksinäisellä paralla. Jokaisen ketjun lukee läpi ja melkein aina nolaa itsensä jokaisessa niissä.
Itseasiassa se, joka nolaa itsensä, olet sinä itse, kun lähes koko ajan olet niitä nostamassa esiin vastauksillasi. Jos kyseinen kirjoittaja noin sinua ärsyttää, niin luulisi, ettet edes reagoisi hänen kirjoituksiin mitenkään.
 
vierailija
Itseasiassa se, joka nolaa itsensä, olet sinä itse, kun lähes koko ajan olet niitä nostamassa esiin vastauksillasi. Jos kyseinen kirjoittaja noin sinua ärsyttää, niin luulisi, ettet edes reagoisi hänen kirjoituksiin mitenkään.
👍Kiitos viestistäsi. Tyyppi lienee sama, joka on ollut kintereilläni omien kirjoitustensa mukaan jo Annan palstoilla. Tämä palsta on täynnä pervoja, saalistajia ja pedoja. Ei kukaan muu kirjoittaja kuin minä varoita lukijoita heistä.
 
Ai säkin oot vielä täällä jatkamassa samoja teemoja kuin muutama vuosi takaperin. Luulis jo, että kyllästyttäisi. Onko ollut montakin haukuttavaa tässä välissä?

Fm
Ai sä olet palannut samoilla teemoilla. Et sitten malttanut pysyä poissa? Sinähän tunnet erinomaisesti haukkumisen salat, olit oikea pro siinä.
 

Yhteistyössä