On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivotaan, että Echo oli vain kännissä tai muuten vain keljulla tuulella.
Katolinen rippi olisi hänelle sopiva ripityspaikka. Yle Areenan Milanon naiset-sarjassa perheenäiti Agnese käy usein kirkon rippituolissa pakisemassa papille viimeiset hairahduksensa. Elän melko nuhteetonta elämää. Jopa suklaansyönti on jäähyllä. Kun joskus pääsen eroon tästä palstasta, voin vihdoin keskittyä tärkeämpiin asioihin ja askareisiin.
Minulle ei ole rotuja. On vain ihmisiä.
Jokainen ihminen on rakas lähimmäinen. Olen aina rakastanut väittelyjä ja leikinlaskua. Muistakaa nauraa itsellenne joka päivä sydämenne pohjasta.
Puttekin on sulle "rakas lähimmäinen"?
 
vierailija
Mitä nuo mahtavat Victoria's secret-tyylisen kropan muijat painaa. Tosi pitkiä, tosi kaposia ja slimmejä kun ovat. Oisko nuo 55-65 kg, mitä veikkaatte? 65 tosin kuulostaa jo korkealta massalta ammattimallille.
 
vierailija
Kukapa tietää vaikka olenkin olio avaruudesta. Aamulla oli sankka sumu ja lentokoneet lensivät taukoamatta kattoni yllä kiitoradan vaihdon takia.
Katsoin lapsena animaatiosarjaa Jetsonit. Myös koulureppuni oli kuvitettu tv-sarjan teemalla. Olisi ihana uskoa, että emme ole yksin maailmankaikkeudessa.
Vaikutat totiselta torvensoittajalta.
Olen aina tähyillyt taivaalle ja ollut kiinnostunut avaruudesta. Lucinda Riley’n viimeisin tiiliskivikirja on vielä lukematta. Tarina pohjautuu isään, joka nimesi tyttärensä taivaan tähtien mukaan.
Jos lukisin kokoajan paperille painettua tekstiä, hupsutteluni tällä palstalla jäisi vähemmälle. Ehkä sinä ja lauma persuja kokisi, että vihdoinkin teille annettiin työrauha pistää Suomi ranttaliksi ja päreiksi.
”johdonmukaista” tekstiä sulta taas kerran

kiitti hyvistä LOLleista
 
yks kunnostautuu erityisesti, kts ja hämmästy 😢



Rakkauden kaksoiskäsky

Oppineet tiesivät hyvin vastauksen Jeesuksen pyytäessä vastausta heiltä itseltään: ”Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi”, kuten Vanha testamentti opettaa. Jeesus lisäsi: ”Ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.”

Tämän kaksiosaisen lain sanotaan usein olevan kristillisen etiikan perusta.


eli hän on joukkoon eksynyt musta lammas ja vieläpä suden talja päällään
Olenko sanonut etten rakastaisi heitä? Rumaakin voi rakastaa. :sneaky:
Olen jokaista kauko-itäläistä kohdellut hyvin. Kulttuureissaan on joitakin kivojakin piirteitä, kuten tyyni käytös, ahkeruus jne.

Joo, jokainen on Jumalan luoma ja Hänelle rakas, mutta ei se ole syntiä sanoa, että jotkut ihmiset on ulkoisesti kauniimpia/vähemmän kauniita kuin toiset. Raamatussa korostetaan, jos joku nainen oli kaunis.
 
Säälin kauko-Idän asukkeja jo lapsena, vaikka kukaan ei sitä ajatusta mulle opettanut.

Pieniä, kalpeita ruippanoita jotka yrittävät suurentaa silmänsä _länsimaalaisen_ näköisiksi.
Poloiset, raasut, raukat jotka yrittää itseään kasvattaa riisillä. :cry:

(Ja nyt joku palstanyyhky valittaa "mä säälin sua Echo kun olet paha ihminen, musta sielu, karma kostaa 100 kertaan jne)
 
Ja on eri asia, keitä mä ottaisin pakolaisiksi/mamuiksi tänne, tsainoja vai tummaihoisia.
Valitsen tsainat, vaikka silmiä kirvelis katella kun ne viipottais peräkanaa kimittäen ja yrittäis näyttää kauniilta meidän länsimaalaisten bambinsilmien kanssa. Törmäilis seiniin ku eivät näkis eteenpäin.

Kulttuuri, ahkeruus ja rauhallinen käytös ratkaisee.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Tein myös mallinhommia back in the days, mutta paino edelleen samoissa. Koska itsekuri ja rutiinit 365. Toisaalta, en ole biologisesti koskaan synnyttänyt; se tietysti myös saattaa vaikuttaa aasialaishenkisen sorjan ikityttömäisyyteni yhtenä taustasyynä.
 
vierailija
Keski-ikäinen eli yli 35. En mä
mun henkilötietojani täällä
sen enempää tuu jakaan.

Nosyass ihmiset kerää tietoja
ja käyttää kaikkea sua vastaan,
pahimmillaan. Saa olla tarkkana
homo sapiens - edustajien kanssa,
nääs.

Terve varautuneisuus, that is.
👍Tällä palstalla liikkuu saalistaja, joka on kehunut pokanneensa monta kaatoa tältä palstalta. Luultavasti mittojesi kyselijä on sama tyyppi. Hänellä on naisten painosta joku pakkomielle.
 

Yhteistyössä