On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
...saatika näillä köyhähköillä nepalilaisilla (1 on länsimaalaisen näkönen).

Tavista on, 1 noista on varsinaisesti kaunis. Mutta eipä noiden tartte onneks ulkonäöllään töitä tehdäkään, pääasia että sairaanhoidon osaavat.
 
Tsainapimujen oikeita geneettisiä ominaisuuksiahan pitää tarkastella muiden kuin julkkisnaisten kautta, koska julkkiksista on h-le-ve-tin iso osa leikeltyjä, koska nuoret aikuiset likat saa vanhemmiltaan plastiikkakirurgiaa lahjaksi, uraa edistämään.
Nyt sinulla menee Japani ja Korea sekaisin.
Eli otetaan satunnaisotoksena tylsät ei-starat eli esim.arkiset sairaanhoitajat:
Eturivi....nooo, ihan ok näköisiä, takarivi tarttee kiireesti teippiä ja kirurgin veistä.

Kyllä minä heidät hoitajikseni kelpuuttaisin...

Linkki mr Echolle. Jos hänellä on puhti vähissä, tämä voi piristää. Pixelöity, mutta ei silti sinulle tai lapsille sopiva.
japanilaishoitajat hoitavat paineet pois
 
🤣
Ekkolla taitaa olla tsainapimuhälytys.
Voi tyhmyyden ylistys. Jos huomaat, niin mut _linkattiin_ tähän ketjuun, eli pyydettiin tänne. Ja samassa ketjussa ihmetellään kun mua ei ole pitkään aikaan näkynyt.

Kovasti tässä yritetään mua provosoida. Sullakin tuntuu tylsä ilta olevan. Mutta jos te katsotte aidoista, ei-leikellyistä tsainoista valokuvia (ei somepyllistelijöistä), niin ne ei ole sen tasokkaampia kuin länsimaalaiset, tai korkeintaan yhtä tasokkaita.
Ja: kateuskorttia on mulle turha tyrkyttää.

Ja nyt, hyvää yötä.
 
vierailija
...saatika näillä köyhähköillä nepalilaisilla (1 on länsimaalaisen näkönen).

Tavista on, 1 noista on varsinaisesti kaunis. Mutta eipä noiden tartte onneks ulkonäöllään töitä tehdäkään, pääasia että sairaanhoidon osaavat.
Yksi varsinaisesti kaunis (9), muut rekkaosastoa

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
On sakeeta aijai on sakeeta. Muutama suomalainen susiruma pottunokkanen äitinsä vahinkolapsi kelapummi rnkkari noubadi sekakäyttäjä "MIES" täällä arvostelee naisia ku karjaa, huuuh huhhhhhhhhh!!!🤬
 

Yhteistyössä