On noita lapsiakin moneen junaan...

RouvaRajatapaus

Aktiivinen jäsen
25.06.2005
24 873
2
36
Raahe
Meillä oli 8v synttärit ja ihan kivaa muuten, mutta yksi tenava kiukutteli täällä mulle. Siis vieras joka ei ole ennen meillä käynytkään. Tuli sisälle mököttämään ja jäkättämään mulle kun ei ole mitään tekemistä, muut lapset oli pihalla. Ei saanut juuri sillähetkellä leikkiä sillä lelulla millä halusi. Ei kelpaa että vuorotellen. Paukutteli ovia, mesosi kun kielsin huutamasta, meidän pienin kun säikähti. :/

Monenlaisiin lapsiin olen tottunut kun oma vanhin on adhd-poika. Mutta tuo meni vähän yli hilseen mullakin.

En halua tästä tappeluketjua, halusin vaan vähän purkautua. :ashamed:

B)

Juu kokemusta on, ensimmäistä kertaa oli meillä eräs pojan kaveri, mieheni käski lopettamaan pleikkarilla pelaamisen kun peliaika tuli täyteen. Tälle vieraalle pojalle tämä ei sopinut, alkoi polkemaan jalkaa maahan ja huutamaan että hänhän pelaa!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
B)

Juu kokemusta on, ensimmäistä kertaa oli meillä eräs pojan kaveri, mieheni käski lopettamaan pleikkarilla pelaamisen kun peliaika tuli täyteen. Tälle vieraalle pojalle tämä ei sopinut, alkoi polkemaan jalkaa maahan ja huutamaan että hänhän pelaa!!!! :D

Voi jestas. :D

Omituisia tapauksia riittää joo...

Minua eräs lapsi haukkui pojan synttäreillä 'isopehvaiseksi körilääksi' ja valitti kun ei ollut kakkua (synttärit pidettiin retkellä ulkona).

Seuraavana vuonna olin järjestänyt kaikenlaista ohjelmaa, yksi poika ei halunnut osallistua mihinkään, itki vain portaissa (8-vuotias, ei siis mikään pikkulapsi). Lopulta passitin lapset ulos, siellä tuli riitaa ja lopulta sankarikin itki.

Tänä vuonna poika sai kutsua vain kaksi kaveria ja menimme Hoplopiin. Kivat synttärit kerrankin =)

Yhteistyössä