On noissa kova homma, mutta tuleepahan hienot. Ompelutaitoisille kysymys!!

---
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22234350:
Nteeksi mutta aika suoralta tuo kaarreosa näyttää muodoiltaan, vai on ko tässä nyt jotain mitä mä en vain hoksaa.

Mihin ihmeeseen te )) tuon muotoisen kankaankappaleen saatte?

Siis se kulmahan on ylhäältä katsottuna toki ) tuon muotoinen, mutta että millä konstein se kangaskappale olis )) :confused:

JA olen mä aikasta monta sohvaa uudelleen päällystänyt, veneen sohvia myöten..
No mä kans tohon laitoin, että jos se etuosan tekee useammasta kappaleesta ne palat on vähän niinkuin ) (, toki ala- ja yläreunaakin joutuu muotoilemaan.

Siksi mä ehdotin tuota lakanakankaan palojen "pingotusta" jotta saisi kaavoitettua sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22234350:
Nteeksi mutta aika suoralta tuo kaarreosa näyttää muodoiltaan, vai on ko tässä nyt jotain mitä mä en vain hoksaa.

Mihin ihmeeseen te )) tuon muotoisen kankaankappaleen saatte?

Siis se kulmahan on ylhäältä katsottuna toki ) tuon muotoinen, mutta että millä konstein se kangaskappale olis )) :confused:

JA olen mä aikasta monta sohvaa uudelleen päällystänyt, veneen sohvia myöten..
Niin siis päältä katsottuna tuo onkin )) Mutta ei kait se etukappale ole )( vaan ihan suorakaiteen mallinen.

Miten laittaisitte tuon kiinni? Siis muut olen laittanut niin että kangas menee pohjasta päällekäin ja tarranauhalla kiinni, mut ehän se onnistu noiden kaarrepalojen osalta. Pitäiskö niihin laittaa vetskari?
 

Yhteistyössä