on niin surullista niin surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
mä oon palstaillu enemmän tai vähemän taajaan muutaman vuoden. tänä aikana on eronnu mustista SmileX, Kirppu (Borkku), Sipuli, Seipääntyöntäjä, Nöppönen ja nyt toi Ruusa sitten. ja harmaana asian kertoneet, niitähän on ihan pilvin pimein. mun mielestä tää on toooosi surullista. noin paljon perheitä hajoo ja lapset ne siin koville joutuu.

onhan se tietty toisinaan helpotus et pääsee ukosta eroon jos on joku mulkvisti sattunut ukoksi mut aina mä silti ajattelen, et kun oletushan on et toinen on joskus ollut kaikista rakkain, niin miten se sit niin herkästi käy niin et erotaan ja ukosta tulee viel kaksin verroin mulkumpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
On sekin surullista, että joku kantaa huolta virtuaali-ihmisten suhteista.

mä oon itse ihan oikea ihminen ja niin oletan näiden mammojenkin tääl olevan. mä oon empaattinen ihminen ja voin tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan vaik en olis häntä koskaan nähnyt taikka en häntä henk.koht. tuntisikkaan.

se on myös surullista, et ihmiseltä puuttuu myötäelämisen kyky,

miksi ulkopuoliset jotka ei perheen asioista tiedä mitään surkuttelee toisten eroja ja kuinka lapset kärsii.meillä lapsille ero oli suuri helpotus ja ennenkaikkea heidän edun mukainen.kaikki oireilu loppui kun päästiin muuttamaan.nyt lapset onnellisia ja tasapainoisia koululaisia.

siis ei herranjumala, kuunnelkaa nyt itsejänne! eikö teillä ole OIKEESTI muuta tekemistä kun hillua täällä ja hölöttää tuiki tuntemattomille? rasittavia ihmiset jotka valittaa jossain galleriassa. eikö teillä oikeesti ole ystäviä/miestä kenen kanssa purkaa tuntojaa? itse eksyin sivuille iltalehden linkin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja marlis:
siis ei herranjumala, kuunnelkaa nyt itsejänne! eikö teillä ole OIKEESTI muuta tekemistä kun hillua täällä ja hölöttää tuiki tuntemattomille? rasittavia ihmiset jotka valittaa jossain galleriassa. eikö teillä oikeesti ole ystäviä/miestä kenen kanssa purkaa tuntojaa? itse eksyin sivuille iltalehden linkin kautta.

mun ystävät nukkuu tähän aikaan ja koska heilläkin on oma perhe-elämä niin ei aina onnistu saada juttukaveria vaik tarvis olis. miestä ei ole.

Erohan on aina tottakai surullinen asia. Mutta yleensä se on sitä enemmän ulkopuolisille kuin itse pariskunnalle. Aika harva varmaan lähtee suhteesta ihan kevyestä syystä, etenkin jos suhteessa on lapsi/lapsia.

Mutta kun sen ulkopuolisen on niin vaikea nähdä suhteen ongelmia. Jos nyt vaikka mietitään tätä Ruusaa. Ruusan kommenteista pystyi päättelemään että suhteessa on nyt huono kausi. Mutta eipä sitä osannut kuvitella että niin vakavaa olisi että eroon johtaa. Siksi on surullista näin ulkopuoliselle että taas yksi pari erosi.

Kuitenkin olen täysin varma että Ruusa ja miehensä ovat jo pitkään olleet ongelmissa ja varmasti kaikkensa yrittäneet. Ja vasta ihan viimeisenä vaihtoehtona päätyneet eroon.

Mitä tässä yritän ajaa takaa, niin kyllähän toisten ero tuntuu tosiaan surulliselta, kun useimmiten se tulee täysin puun takaa yllätyksenä. Eiköhän eroavat parit kuitenkin tiedä mitä tekevät ja parempi se hitto soikoon on erota kuin kitua huonossa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Erohan on aina tottakai surullinen asia. Mutta yleensä se on sitä enemmän ulkopuolisille kuin itse pariskunnalle. Aika harva varmaan lähtee suhteesta ihan kevyestä syystä, etenkin jos suhteessa on lapsi/lapsia.

Mutta kun sen ulkopuolisen on niin vaikea nähdä suhteen ongelmia. Jos nyt vaikka mietitään tätä Ruusaa. Ruusan kommenteista pystyi päättelemään että suhteessa on nyt huono kausi. Mutta eipä sitä osannut kuvitella että niin vakavaa olisi että eroon johtaa. Siksi on surullista näin ulkopuoliselle että taas yksi pari erosi.

Kuitenkin olen täysin varma että Ruusa ja miehensä ovat jo pitkään olleet ongelmissa ja varmasti kaikkensa yrittäneet. Ja vasta ihan viimeisenä vaihtoehtona päätyneet eroon.

Mitä tässä yritän ajaa takaa, niin kyllähän toisten ero tuntuu tosiaan surulliselta, kun useimmiten se tulee täysin puun takaa yllätyksenä. Eiköhän eroavat parit kuitenkin tiedä mitä tekevät ja parempi se hitto soikoon on erota kuin kitua huonossa suhteessa.

ero voi tulla puuntakaa myös eroavalle, mut se on totta et monesti useat ottaa eron pahemmin kuin itse eroava pari jos ja kun on kyse parista jotka ovat pitkään eroa harkinneet, pohjustaneet ja tehnyt yhdessä päätöksen.

Yhteistyössä