On niin paha olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Jatkoa tuohon ketjuun:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=771199

Lienenkö ikinä ollut näin sekaisin ajatusten kanssa.

Tämän päivän tässä saan pähkiä, isäntä meni pojan kanssa reissuun ja palaavat illalla.

Soitin äidille (paras tuki ja turva) Outona piti tätä meidän hommaa ja sitä että mikä tuota ukkoa oikeasti repii. Kyse tuskin oli vain jostain minun tissuttelusta. Muuta täytyy olla takana.

Nykyisin kerran kuukauteen tapellaan niin kovin että ollaan jo valmiita eroamaan. Ei tässä ole järkeä.

Huvittaisi vetää per.siet olalle tässä ja nyt, mutta mikähän siitäkin seuraisi kun illalla tulevat ja täällä humalassa olisin. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:21 fjonga kirjoitti:
lähde jollekin kaverille vaikka yöksikin, saisi ukkokin miettiä mitä sä aina tuumit kun se häipyy omille reissuilleen... tietty laitat puhelimen kiinni!

Tämän tempun jälkeen ap:n ukko saisi syyn erota ja ottaa lapsen mukaansa jota ap ei varmaankaan halua.
Hel...ti tuohan on henkistä väkivaltaa joka on vähintäänki yhtä hirveää kuin turpaan ottaminenki :(

Juu, ja ei oikeesti alkoholilla tollasia asioita ratkasta. Mutta oletkos miettinyt miksi mies on niin huolissaan jos juot? Ootko tehnyt kännipäissäs jotain joskus mistä pitäis olla huolissaan? Jos mietitään asiaa toiselta kannalta, niin kysehän voi olla vaan siitä juomisesta, ja mitä ukkos pelkää siitä seuraavan... Ja jos hän ei kestä että juot, niin oisko mahdollista olla juomatta, jos silloin ette riitele noin pahasti? Itse en ole ikinä ymmärtänyt, että jos joku "ei pakollinen" teko saa toisella pahan olon aikaseksi, niin miksi sitä sen toisen täytyy tehdä. Oli sitten kyse juomisesta, vessanpytyn kannesta, maiskuttamisesta, tavaroiden ostelusta tms.
Ja en todellakaan pahalla kirjoittanut.

\
lähde jollekin kaverille vaikka yöksikin, saisi ukkokin miettiä mitä sä aina tuumit kun se häipyy omille reissuilleen... tietty laitat puhelimen kiinni!

Monesti olen uhitellut että teen samanlaisia katoamistemppuja kuin sekin tekee, ei vaikutusta. :/
Eihän se usko että menisin sellaista tekemään, eikä minulla ole oikeasti haluakaan.

Minä kun en taida loppujen lopuksi merkata mitään, nuoruus on kuulemma mennyt hukkaan tässä ollessa..
Siis täh? Nuoruus hukkaan
:o Kivempiko olisi rellestää kuin olla oman perheen kanssa?

Minusta on ollut ihanaa jättää rellestys pois ja olla perheen kanssa. Kaikkine pahoine asioineenkin tämän turhan biletyksen voittaa.

Noh, toinen kun on vielä keskenkasvuinen ja eihän kaikista kasva miestä koskaan. Tämäköhän on tilanne munkin ukolla.?

Kiitos fjonga ja keittiönoita viimeyön nukkumispaikka tarjouksesta! :hug:

Yytäkin olen saanut monelta, samassa tilanteessa painii näköjään muitakin. :'(
Vastaan kaikille kunhan tässä vähän kerään itseäni kasaan. :wave:

Voimia :hug: Mieti nyt vielä sitä eroa. Kumpi tärkeämpi, se että lapsella on äiti joka voi hyvin ja on iloinen vai äiti joka on onneton mutta lapsella on materiaalia enemmän kuin kyllästymiseen asti tarvitaan? Itse olen pienen lapsen yh tästä Oulusta ja kyllä sitä taloudellisesti pärjää jos suinkin vain haluaa. Jos kaipaat tukea ja kuuntelevaa ystävää niin voin laittaa sulle iltasella tai huomenna yv:tä kunhan kirjaudun. Nyt tulee vieraita niin nyt en ala kirjautumaan kun kohta saan tästä hypätä pois. Mutta vastaileppa tähän jos tahot uuden ystävän =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:28 Sanni kirjoitti:
Juu, ja ei oikeesti alkoholilla tollasia asioita ratkasta. Mutta oletkos miettinyt miksi mies on niin huolissaan jos juot? Ootko tehnyt kännipäissäs jotain joskus mistä pitäis olla huolissaan? Jos mietitään asiaa toiselta kannalta, niin kysehän voi olla vaan siitä juomisesta, ja mitä ukkos pelkää siitä seuraavan... Ja jos hän ei kestä että juot, niin oisko mahdollista olla juomatta, jos silloin ette riitele noin pahasti? Itse en ole ikinä ymmärtänyt, että jos joku "ei pakollinen" teko saa toisella pahan olon aikaseksi, niin miksi sitä sen toisen täytyy tehdä. Oli sitten kyse juomisesta, vessanpytyn kannesta, maiskuttamisesta, tavaroiden ostelusta tms.
Tiedän ettei juominen auta, se on vain vanhasta jäänyt tapa muka 'hoitaa' omaa oloaan. :ashamed:

En ole kännissä tehnyt mitään pahaa, hän tuntuu pelkäävän että jos alan päkittelemään, niin kohta tarvin kaljaa joka päivä...

En tosiaan käsitä että miksi en voisi sitä muutamaa ottaa tässä kotosalla, aamulla olen kuitenkin normaalissa kunnossa hoitamaan pojan ja päivän askareet.
Hän kun taas juo urakalla kerran kuussa ja aina ei puhelimella kiinni saa.
Minusta tämä minun touhu on huomattavasti lievempää...

Luulenpa että häntä vain ärsyttää se että minä tässä tissuttelin ja hän ei päässyt liikenteeseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:27 Tättähäärä kirjoitti:
\

Tämän tempun jälkeen ap:n ukko saisi syyn erota ja ottaa lapsen mukaansa jota ap ei varmaankaan halua.
Hel...ti tuohan on henkistä väkivaltaa joka on vähintäänki yhtä hirveää kuin turpaan ottaminenki :(
en voi tietenkään puhua toisen puolesta mut mun exä teki samanlaisia katoamisryyppyreissuja eikä sitä saanut kiinni. kerran mulle sitten riitti ja eräiden baarireissujen jälkeen en tullutkaan kotiin vaan menin jatkoille. olihan se vihainen mut ei se mitään eronnut siltikään!
typot pois...<br><br>

se alkoholi turruttaa ja vie murheet hetkeksi pois. Sun pitäs kyllä nyt saada tuhatkiloa itsearvostusta ja päättäväisyyttä lisää. Pärjäät varmasti hyvin ilman miestäkin! Sun puolella ollaan ja laita vaikka yv:tä jos haluat jutella.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:33 yhäitioulusta kirjoitti:
Voimia :hug: Mieti nyt vielä sitä eroa. Kumpi tärkeämpi, se että lapsella on äiti joka voi hyvin ja on iloinen vai äiti joka on onneton mutta lapsella on materiaalia enemmän kuin kyllästymiseen asti tarvitaan? Itse olen pienen lapsen yh tästä Oulusta ja kyllä sitä taloudellisesti pärjää jos suinkin vain haluaa. Jos kaipaat tukea ja kuuntelevaa ystävää niin voin laittaa sulle iltasella tai huomenna yv:tä kunhan kirjaudun. Nyt tulee vieraita niin nyt en ala kirjautumaan kun kohta saan tästä hypätä pois. Mutta vastaileppa tähän jos tahot uuden ystävän =)
Kiitos!
Tuntuu tosiaan että tuo mies on minulle ylimääräinen rasite ja jos meillä on välit mitä sattuu, niin tokihan se vaikuttaa poikaankin. Jos on riita päällä, niin tiuskin pojallekin turhista. :ashamed:

Kaipaisin todellakin uusia ystäviä, niitä minulla ei täällä ole. Vuosi on asuttu ja hyvin vähän on seuraa löytynyt. Oma vika tietty sekin, enhän ole mennyt paikkoihin jossa ihmisiä tapaisin. (kerhot)
Olen vähän arkakin tutustumaan uusiin ihmisiin.

Kyllä uskoisin pärjääväni pojan kanssa kaksi, eihän miehestä ole koskaan edes ollut isäksi ja huoltajaksi. Minun kontolla kaikki on ollut.

Mies ei juurikaan anna aikaansa pojalle, eikä tee hänen kanssaan mitään.
Poika ei nykyisin edes halua juurikaan isän syliin. On kovasti mustasukkainen minusta isälleen ja haluaa kaikkeen vain äidin.
Sekin on varmasti miehelle kova paikka vaikka ei sitä myönnä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:34 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:28 Sanni kirjoitti:
Tiedän ettei juominen auta, se on vain vanhasta jäänyt tapa muka 'hoitaa' omaa oloaan. :ashamed:

En ole kännissä tehnyt mitään pahaa, hän tuntuu pelkäävän että jos alan päkittelemään, niin kohta tarvin kaljaa joka päivä...

En tosiaan käsitä että miksi en voisi sitä muutamaa ottaa tässä kotosalla, aamulla olen kuitenkin normaalissa kunnossa hoitamaan pojan ja päivän askareet.
Hän kun taas juo urakalla kerran kuussa ja aina ei puhelimella kiinni saa.
Minusta tämä minun touhu on huomattavasti lievempää...

Luulenpa että häntä vain ärsyttää se että minä tässä tissuttelin ja hän ei päässyt liikenteeseen.

No juu, ei siinä parin ottamisessa mitään, mutta meinasin vaan että jos se on ainut ongelma. Mutta selkeesti näin ei ole, joten siinä tapauksessa kyllä kanssa kehotan harkitsemaan eroa, jos todella tunnet että kaikki opn yritetty. Raha ei kuitenkaan kaikkea merkitse...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:38 Nappe kirjoitti:
se alkoholi turruttaa ja vie murheet hetkeksi pois. Sun pitäs kyllä nyt saada tuhatkiloa itsearvostusta ja päättäväisyyttä lisää. Pärjäät varmasti hyvin ilman miestäkin! Sun puolella ollaan ja laita vaikka yv:tä jos haluat jutella.
Ei minulla ole enää mitään omaa-arvoa tai itsetuntoa. Mies on polkenut minut suohon.
Mitään en hänen mielestään ole, eikä minusta mitään tule. Olen kuulemma juntti.
Kyllähän tässä junttiutuukin varmasti kun toisen käskyvallan alla on ja mitään omaa ei ole, kohta tuntuu että omia mielipiteitäkään ei ole.

Ennen olin hänen mielestään fiksu ja terävä, nyt en enää mitään.

Ehkä minun tosiaan pitäisi hankkia elämä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:40 moikka kirjoitti:
Millainen miehesi on sinua kohtaan silloin kun et juo mitään? :hug:
Ihan normaalia eloa eletään.
En voi vaan ymmärtää miksi häntä niin suututtaa tuo muutaman ottaminen, enhän minä 'haitaksi' ole. Kunhan tässä lipitin ja palstailin.

Silloin kun hän on lähdössä juomaan/juomassa ei minulla ole mitään sanomista asiaan. Ei hän minulta kysy saako mennä tai pitääkö olla menemättä.
Ja ne reissut sillä on todella kosteita ja helposti menee se koko viikonloppu siinä. Eihän siinä muuten niin mitään, mutta kun tosiaan en aina saa edes yhteyttä.

En jaksanut lukea tätä ketjua, vaan luin tuon toisen siun ketjusi :ashamed: . Mietin vaan että miksi pelkäät sitä, että miehesi saa poikasi itselleen...kun sinuthan on jo ilmeisesti määritelty pojan yksinhuoltajaksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:37 Sirkkeli kirjoitti:
En jaksanut lukea tätä ketjua, vaan luin tuon toisen siun ketjusi :ashamed: . Mietin vaan että miksi pelkäät sitä, että miehesi saa poikasi itselleen...kun sinuthan on jo ilmeisesti määritelty pojan yksinhuoltajaksi?
En pelkää että mies pojan saisi, ei sillä ole mitään mahdollisuuksia.
Satuttaa vaan nuo uhkailut ja naljailut että vien pojan sulta.
Sitä tuo ukko teki jos silloin kun odotin lasta. :(

Meillä on yhteishuoltajuus, eron sattuessa vaadin huoltajuuden itselleni.
Tähän asti mies ei ole ollut suostuvainen siihen, ei tietenkään.
Eilen tosin sanoi että senkus.

No ihmettelen kyllä, että mikä pakko jonkun kanssa on olla, jos ei kerran halua! Kyllähän se on niin, että te pärjäätte lapsen kanssa kahdestaankin. ON ne muutkin pärjänneet. Ja jokaisen oma valintahan se on kenen kanssa elää; miksi siis valittaa siitä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:36 Aaban kirjoitti:
No ihmettelen kyllä, että mikä pakko jonkun kanssa on olla, jos ei kerran halua! Kyllähän se on niin, että te pärjäätte lapsen kanssa kahdestaankin. ON ne muutkin pärjänneet. Ja jokaisen oma valintahan se on kenen kanssa elää; miksi siis valittaa siitä?
No anteeksi kun valitan. Kunhan purin oloani.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:42 Aaban kirjoitti:
Niin mietin vaan sitä, että kun asia ei valittamalla kummene. Tee asialle jotain. Miksi kärsiä pahasta olosta, kun asiat voisivat olla toisinkin! Tsemppiä!
Eipä se ole hyvä yksinkään jos ei kaksinkaan.
Saa nähdä miten käy.
Mutta kävi miten kävi, niin toivottavasti tilanteesta tulee parempi. =)

Yhteistyössä