On niin paha olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viivi

Vieras
En oikein tiedä mistä aloittaa. On niin paha olla tässä suhteessa, mutta en voi lähteäkään, ei ole kuitenkaan enää voimia. Mies ei puhu, suuttuu jos minä yritän. Tuntuu etten tunne sitä enää ollenkaan. Viikonloppunakin oli taas yötä pois kotoa, ei puhunut siitä sanallakaan palatessaa. Sanoi vain oikein v-mäisiä asioita. Se ei ole ikinä kotona. Taas lähti, koska olin kuulemma niin pahalla päällä. Onko tuo kumma, koska olen niin vihainen viikonlopusta. Huutaminen on turhaa, koska mies suuttuu ja tavarat hajoaa, hiljaa oleminen ei auta, kun kuulemma mökötän koko ajan. Se ei näe, kuinka paha mulla on olla. Miten voisin yrittää puhua sille? Ei se kuuntele. Sanoo, että jäkätän. Mies menee ja tulee miten haluaa. Tuntuu, että käy kotona vain naimassa, syömässä ja pesettämässä vaatteet. Silti rakastan. Rakastan niin paljon ja odotan, että se muuttuu samanlaiseksi kuin ennenkin. Muistan, että oli aika, jolloin se sanoi elämäntehtäväkseen, että tekisi minusta onnellisen. Nyt olen surullinen, yksinäinen, pelokas ja itsetunto on maassa. Onhan meillä hyviäkin hetkiä, mutta ne tuntuvat vain katoavan kaiken tämän paskan keskellä. Mies saa tehdä mitä haluaa ja minun on kestettävä hiljaa kaikki, oltava ""unelmatyttöystävä"". Missä menee se raja? Minulta se on tässä vuoden aikana päässyt katoamaan. Kiitos teille, jotka jaksoitte lukea tämän. Oli pakko saada purkautua jonnekin.

Mieti miksi olet suhteessa tuollaisen idiootin kanssa. Kuka voi rakastaa tollasta miestä joka ilmeisesti käy vieraissa, ei puhu ja on muutenkin tyly sinua kohtaan. Sinä vain olet ja odotat, annat anteeksi ja olet tossun alla. Sinussa ei ole haastetta kun et pistä yhtään vastaan. Mies huomaa sen ja vielä vähemmän välittää. Ihminen on kummallinen, tietää mikä on oikein ja mitä haluaa, mutta toimii kuitenkin aina toisin. On se kumma juttu! Tämä pätee moneen asiaan.

..ja taas yksi ""tiskirätti""nainen täällä valittaa kurjaa kohtaloaan.Ota itseäsi niskasta kiinni ja Get a Life.Itse on tehtävä omat ratkaisunsa..elämä on valintoja..Jätä se paska;)

Ja huomaat tulevasi jälleen onnelliseksi omaksi itseksesi..Missä on hukuksissa oleva Nainen-Sinä itse?Viivi..Tee elämällesi jotain..Me olemme täällä vain kerran,älä tuhlaa enempää omaasi..

Sanoisin että se raja on jo tullut! Se on tuossa.

Kerroit että rakastat, mutta mitä rakastat?? Sitä mitä joskus oli ja toivot että olisi vieläkin.

Sorry, mutta rakastat enää unelmaa ""jostakin"" mitä on ollut. Se on täysin varmaa, ettei mies enää rakasta - tai rakastaa siis jo jotakuta muuta.

Epäilen ettei tuo mies tiedä mitään rakkaudesta. Ei vain uskalla itse laittaa peliä poikki. Kauanko odotat ennenkuin mies lähtee, ja tölvii sinua ja salaa toivoo ettää ymmärtäisit itse lähteä.

Tuossa nykytilanteessa ei ole enää mitään tai ketään rakastettavaa.

Rakastat enää pelkkää unelmaa, umelmien toivossa jatkat tuota. Lähde hyvä ihminen, ennen kuin menet täysin rikki...

Älä ole kenenkään kynnysmatto, nyt teet niin.
Ymmärrän - siinä käy helposti niin, itsellenikin kävi.
En voi sanoa että nyt yksinkään niin järin onnellinen olen, mutta olen kuitenkin itsenäinen ihminen ja nautin vapauden tunteesta.
Totuus on se, että toiset kohtelevat sinua juuri niin kuin annat heidän kohdella, se todella on sinusta itsestäsi kiinni, usko tai älä.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, jatkaa suhdetta ja tulla vanhaksi katkeraksi kärttyisäksi akaksi, tai alkaa kunnioittaa itseäsi ja hankkia itsesi arvoinen elämä ja kumppani.

Ikävä sanoa ääneen, mutta mikäli et osaa lähteä tuollaisesta suhteesta, olet lammas.
Meitä miehiä on niin moneen lähtöön ja kohdallesi on osunut pahimman luokan juntti. Mutta vain sinä voit tehdä päätöksen itsesi vapauttamiseksi. Älä valita tällä palstalla tuntemattomille ihmisille.

Yhteistyössä