V
Vieras
Vieras
Sanat ei riitä kertomaan, rintaa puristaa.. Olen tukahtumaisillani.. En tiedä mitä olen tässä maailmassa tehnyt niin väärin, että ansaitsen tämän kaiken nyt.. Elämänhalua on, olo on vain niin pirun toivoton.. Kaiken pitäisi olla nyt hyvin! On rakas lapsi, on oma rakas, on välittäviä ihmisiä ympärillä jonkin verran, on niitä tekopyhiäkin ja pahoja jotka saavat oloni nyt näin kurjaksi, kuinka he vaikuttavatkaan elämäni kulkuun tällä tavalla.. Rakas rakastaa, sanoi niin tänään ikävien uutisten jälkeen, rakastaa ikuisesti.. Silti tuntuu etten voi ansaita häntä.. Toinen, paha ihminen sai oloni todella kurjaksi tänään.. Hänestä oli kiinni eräs tärkeä asia, mutta välit meni nyt lopullisesti.. lopullisesti kaikkien niiden anteeksi antamisten jälkeen, nyt en niele enää mitään.. Talous asiat ovat todella kurjasti erään ihmisen takia, laskin että olen kuivilla kesäkuussa mutta ei se enää pidä paikkaansa. Kituutettava vielä muutama kuukausi lisää, eikä varmasti edes riitäkkään.
Mutta voinhan olla onnellinen rakkaastani ja rakkaasta lapsestani jonka kanssa toivoisin saavani viettää enemmän aikaa. Nyt vedän itseäni niin piippuun joka ikinen kuukausi työllä, että selviän tästä taloudellisesta ahdingosta.. Ahdistaa, tekisi mieli itkeä, mutta kyyneleitä ei tule.. Pitäisi mennä lääkäriin, pelkään vaan tuomiota.. En halua sairastaa, en jaksaisi sitä.. Pelkään että tämä ei koskaan helpota, samalla olen kiitollinen.. Niistä rakkaistani, hyväsydämisistä ja viattomista ihmisistä ympärilläni.. anteeksi vuodatus josta tuskin kukaan tajusi yhtään mitään, niin epämääräisesti kirjoitettu.. Mutta hiukan helpotti..
Mutta voinhan olla onnellinen rakkaastani ja rakkaasta lapsestani jonka kanssa toivoisin saavani viettää enemmän aikaa. Nyt vedän itseäni niin piippuun joka ikinen kuukausi työllä, että selviän tästä taloudellisesta ahdingosta.. Ahdistaa, tekisi mieli itkeä, mutta kyyneleitä ei tule.. Pitäisi mennä lääkäriin, pelkään vaan tuomiota.. En halua sairastaa, en jaksaisi sitä.. Pelkään että tämä ei koskaan helpota, samalla olen kiitollinen.. Niistä rakkaistani, hyväsydämisistä ja viattomista ihmisistä ympärilläni.. anteeksi vuodatus josta tuskin kukaan tajusi yhtään mitään, niin epämääräisesti kirjoitettu.. Mutta hiukan helpotti..