On niin helvetin ihanaa tää imettäminen!

Tyttö on ollut tissillä yhdestä asti tauotta!!20milliä suostu juomaan pullosta päivällä.Huom!Omaa maitoa EI korviketta!
Tyttö kitisee,rimpuilee,tappelee,huutaa ja repii tissillä koko ajan.Mutta myöskin huutaa suoraa huutoa jos yritän edes ottaa siksi aikaa pois tissiltä,että röyhtäyttäisin.En ehdi syödä,juoda tai käydä vessassa.Huutaa miehen sylissä sillä aikaa niinku tapettas.Ei huoli tuttia myöskään.
Että haistakaa sitä itteensä kaikki jotka jankuttaa sen imetyksen ihanuudesta!

Kiitos.

Kippuravarvas
:/ Voisko olla nyt masuvaivoja? Koita jumppailla pikkuisen jalkoja masun päälle ja jos mies koittaa pitää vauvaa käsivarren päällä masullaan :hug:
Älä luovuta vielä

vieras
Juu ja odotas kun hän kasvaa ja ei suostu edelleenkään juomaan pullosta mitään ja ei pysty keskittymään tissiin kun tarvii touhuta kaikkea muuta ja ei halua syödä mitään kun täytyy touhuta kaikkea muuta ja kun tulee yö.... Niin sitten on hyvä aikaa syödä nukkuen! :)
Ja äiti valvoo, vaan koska nykymaailmassa on sellainen perätön huhu liikenteessä että olet huono äiti jos et imetä vähintään vuoden ikäiseksi.
Täällä olis yksi aika valmis tapaus, kun vaan saisi ton imetyksen loppumaan, olisin ikionnellinen. Ihanaakin se on ollut, aina välillä, täytynee sen verran myöntää ;)

Äityli
Voi kurja, olet varmasti tosi väsynyt. Minun tytär oli vaavina ihan samanlainen... Tuntuu tylsältä edes sanoa, mutta kyllä se siitä vielä helpottaa!

Ps. Älä laita sokeria tuttiin-mulle laitettiin, hampaat reikiä täynnä jo pienenä.

plo
Jos ei suju, anna korviketta ja nauti vauvasta. Niin tein itsekin, en valvonut öitä ja sain TÄYSIN terveet lapset. Ei allergioita, ei korvatulehduksia, ehkä 2 pientä nuhaa vuodessa. Lasta ei saa pitää nälässä. Mulla olisi maitoa tullut, mutta rinnoista ei saanut otetta, ei mitenkään. Terveydenhoitajakin sanoi että parempi lopettaa -kuten olin jo tehnytkin.

Saako hän rinnasta imemällä maitoa? Tarkoitan, että jos hänellä on esim. väärä imuote? Joisiko maitoa, kun hörpytät sitä hänelle? Onkohan tuo tississä roikkuminen hänelle nyt vain tapa varmistaa, että saa olla lähelläsi koko ajan vai kiukkua siitä, että ei saa maitoa tulemaan? Tällaisia arvailuja (sekavia sellaisia) minulta... :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli:
Voi kurja, olet varmasti tosi väsynyt. Minun tytär oli vaavina ihan samanlainen... Tuntuu tylsältä edes sanoa, mutta kyllä se siitä vielä helpottaa!

Ps. Älä laita sokeria tuttiin-mulle laitettiin, hampaat reikiä täynnä jo pienenä.
Ei kai ne reiät yhdestä kerrasta mene rikki. Noin toimittiin ihan synnytysvuodeosastollakin vuonna 2005.

plo
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Tyttö on ollut tissillä yhdestä asti tauotta!!20milliä suostu juomaan pullosta päivällä.Huom!Omaa maitoa EI korviketta!
Tyttö kitisee,rimpuilee,tappelee,huutaa ja repii tissillä koko ajan.Mutta myöskin huutaa suoraa huutoa jos yritän edes ottaa siksi aikaa pois tissiltä,että röyhtäyttäisin.En ehdi syödä,juoda tai käydä vessassa.Huutaa miehen sylissä sillä aikaa niinku tapettas.Ei huoli tuttia myöskään.
Että haistakaa sitä itteensä kaikki jotka jankuttaa sen imetyksen ihanuudesta!

Kiitos.
Huomasin nyt vasta että ei suostu juomaan pullosta. (anteeksi) Kokeile vaihtaa pullotutti toisenlaiseen, auttaako?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kai ne reiät yhdestä kerrasta mene rikki. Noin toimittiin ihan synnytysvuodeosastollakin vuonna 2005.
siis hampaisiin mitään reikiä siitä syystä tule jos kerran yrittää sokeri vedellä sitä tuttia saada toimintaan.

Armiliina
Minkä ikäinen tyttö on nyt? Onko tiheää imua jatkunut kauan?

Jos lohduttaa, niin voin kertoa, että vaikka imetys on ihanaa, se ei varmasti ole kenelläkään ihanaa KOKOAJAN. Välillä ja varsinkin alussa tulee kausia, jolloin tuntuu, että ei tästä tule mitään, mutta kun uskaltaa luottaa itseensä, niin voi pian huomata, että onnistuttiin ;)

bella
meillä vauva imi koko ajan koska sillä oli maha kipeä ja varmaan jotenkin luuli sitä näläksi.Yksi kaveri sitten ehdotti maitohappobakteerien antamista vauvalle.Kokeilin ja pikkuhiljaa jatkuva tississä roikkuminen loppui.

Kippuravarvas
Mietin täs et jos vauva on kuitenkin juonut pullosta, edes sen 20mil..niin ei varmaan oo nälkänen. Mä veikkaisin masuvaivoja...
Relaa, cuplatonia, vyöhyketerapiaa...

no joo

eipä taida hampaita olla vielä aikoihin

Joisiko maitoa nokkamukista? Meillä kuopukselle ei kelvannut aikanaan tutit ja tuttipullot mutta nokkamukista tykkäsi kun varovasti antoi sitä maitoa.
Noin pienellä ei vaan kannata käyttää sellaista venttilinokkamukia kun eivät osaa vielä sellaisesta imeä.

:hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä