On niiiiin epäreilua, että toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppasia!!!! PERKELE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26920652]Suuri vaikutus on myös niillä 355 muulla päivällä... Mä syön lomalla tosi epäterveellisesti sekä saatan herkutella todella suurillakin määrillä karkkeja tai muuta mättöä (viime viikonloppunakin 1kg karkkia). Silti olen hoikka. Kun elää arkena terveellisesti, syö kohtuudella ja liikkuu, niin sitten voi myös vapaasti herkutella. Ja välillä ärsyttää kun muut luulee, että mulla on lihaksikas vartalo luonnostaan, heh heh.[/QUOTE]

Just näin. Ei se mitä mökkireissulla tai lomalla vetää ole suurta merkitystä, kun arkena palaa taas ruotuun. Jos yhtena viikonloppuna syöpöttelee, niin monet hoikat ovat kevyellä linjalla niin kauan kuin on tarvetta "kattaakseen" syöpöttelyn.

Eikä ne herkut pelkästään lihota. On suunnaton ero kaloreiden suhteen syökö aamupalaksi pari riisipiirakkaa juuston kera kuin maustamatonta jogurttia hedelmien tai marjojen kanssa. Sama valinta lounaalla/välipalalla/päivällisellä ym, syökö kevyttä vai tavallista ruokaa, mikä vain on tuhdimpaa. Ihan "tavallisella" ruoalla voi lihoa.

Ja jollekin, joka valitti että nakertaa salaatteja ja silti on läski: Ne kilot lähtevät ihan tajuttoman hitaasti! Pitää syödä 7000 kaloria vähemmän, jotta saa yhden kilon pois, joten on turhaa verrata viikonlopun syömisiä. Eiköhän jo parin kuukauden tiukan kuurin jälkeen huomaa, että aivan samalla ne kilot lähtee kuin muiltakin...

Ja ei todellakaan ole totta että hyvän aineenvaihdunnan omaavat laihat voisivat vetää puoli kiloa karkkia joka päivä tavallisen ruoan lisäksi! Ei kenelläkään ole niin hyvää aineenvaihduntaa, että kuluttaisi jotain 4000 kcal päivässä. Yksi äärettömän hoikka tuttuni ei syö koko päivänä mitään, jos käy syömässä roskaruokaa, eiköhän siinä laihana pysy vaikka ei terveellistä olekaan.

Juu mullakin yks kaveri aina hokee 'miten sä et liho vaikka syöt noin!' kun näkee että vedän keksejä, jäätelö jne. lähes joka päivä. Vaikka oon monta kertaa sanonut että jos syön tollasta niin sit en paljon muuta syökään koko päivänä. Mut ei se meinaa uskoa vissiin, miksiköhän...

Pitäisi tajuta miehenvalintavaiheessa, että ottaa sellaisen, jonka vanhemmat ja suku on hyväkroppaista yli 30-vuotiaina. Niin ainakin omat lapset saisi 50% hyviä vartalonmalligeenejä.

Mä olen samaa mieltä. Tälla tavoin voitaisiin saada kitketyksi tästä maailmasta edes jonkin verran ylipainoisia tulevaisuudessa. Jos kaksi laihaa saavat lapsia, tulee laihoja lapsia, 2 lihavaa ja lihavia (ainakin aikuisena ovat), niin laiha+lihava voivat saada laihoja lapsia.

Siksi haastankin kaikki laihat - ottakaa lihava/pullukka puolisoiksenne ja levittäkää laihuuttanne!

Itse kuulun kans nuihin jotka ei liho, vaikka syö normaalisti. herkkuja menee päivittäin, enkä liiku juuri ollenkaan. Se vaan on joillain geeneissä ettei liho. Enkä ole kyllä tyytyväinen omaan osaan. Haluaisin olla edes vähän normaalikokoisempi..

[QUOTE="pläski";26920550]

Mun ei tarvii kun kattoo jotain muffinsia ja lihon kaks kiloo kun tää kaveri voi syödä niitä kymmenen lihomatta grammaakaan.
[/QUOTE]

Vetovoiman lain mukaan ongelma vois olla juuri tuossa. Uskomuksissa. Sä uskot että lihot kun edes katsot muffinsia ja toinen uskoo ettei liho vaikka söis ku hevonen.

Juu...
Aineenvaihdunta on kai eri ihmisillä jotenki erilainen.
Ja voihan olla niinki että se syömisten määrä vaihtelee kausittain, ihan luonnostaan.

Aina "pläskit" valittavat että heitä kiusataan, katsotaan pitkään ja huomautellaan syömisistä, liikunnasta, terveydestä yms yms.. Vaatekauppoja Isoille Tytöille tulee kuin sieniä sateella. Mutta mitäs Pienet ja hoikat naiset??? Mä täytän nyt 40 ja näytän (kuulema) 28 vuotiaalta. AINA saan kuulla näiltä "Pläskeiltä" : Voiiii, sä olet NIIN LAIHA. Voiiiii, etkö syö mitään!!!???? Voiiii, löytyykö sulle edes sopivia vaatteita!!!??? Voiiii, sullahan on varaa syödä kuinka paljon vaan!! Voiiii, Ooksä jotenkin neuroottinen kun oot noin hoikka ja ilmeisen tarkka mitä syöt??? Voiiii, miehet kyllä tykkää että naisessa on "muotoja". Painan 53kg ja pituus 164cm. Lautakaan en ole sillä kuppikooko on C. Et kyllä niitä muotojakun löytyy. Et nää kaikki kun sylkäisisin meidän duunissa niille kaikille "pläskeille" käänteisessä muodossa niin jumankauta et nousis haloo kiusaamisesta!!! Mut hoikkia saa aina moittia!

Aattele asiaa niin päin, että tavallaan on hyvä, että lihoo noista mainitsemistasi "ruuista", koska silloin jos haluaa pysyä hoikkana, täytyy myös syödä terveellisesti. Ei epäterveellistä ruokaa kannata syödä, sokeria, lisäaineita, väriaineita, osa noista hermomyrkkyjä, valkoista viljaa, teollista paskaa, yms. Ei mitään tekemistä ravinnon kanssa, täysin turhaa ja elimistönsä kyllä sairastuttaa kun noita mättää.

Ootko varma että se aina syö nuin? Minä olen normaalisti laiha ja syön vain joskus tuolla tavalla. Esim juuri mökillä tai juhannuksena tms. vastaavissa. Muutoin syön aika terveellisesti.

Mäkin olin pitkään tuota mieltä,kunnes sain painoni pudotettua.
Nyt kun olen elänyt terveellisemmin voin syödäkkin melkein mitä tahdon,milloin tahdon lihomatta heti 5 kiloa.

Mutta ollessani kokoa 44 kyllä ahdisti kaverit jotka söivät ja joivat miten tahtoivat,lihomatta ja itse omasta mielestään yritti kaikkensa laihtuakseen.
Kun lakkasin laihduttamisen enkä siitä ottanut enää stressiä sain painonkin putoamaan.

Entinen mieheni on hoikka, mutta on hällä lihaksiakin. Hän on harrastanut liikuntaa viimeksi ala-asteella, syö roskaruokaa pari kertaa viikossa, karkkia ja vähintään 2 litraa colaa joka päivä, ei ole ruumiillisessa työssä ja kulkee lyhyetkin matkat autolla. Silti on kroppa kuosissa.

Samaa ei voi sanoa naamasta. Ikää hällä on kohta 35, mutta viimeksi hänet nähdessään mietin ajatuksissani, että niin se vain on ahkera viinan juonti saanut hänet näyttämään 10 vuotta vanhemmalta.

Itse olen hoikkana pysyvä ja ystäväni pyöreähkö. Hän valittaa myös samasta asiasta ja kummasti aina jättää huomiotta puolet omista napoisteluistaan ja kuvittelee syöneensä vain osan siitä, minkä oikeasti tunki suuhunsa. Itse vedän kerralla nopeasti herkut naamaan, minkä takia sitten näyttää että söisin niitä ihan hirveästi. Vaikka todellisuudessa en syö. Ystäväni pitävät minua kuitenkin suursyömärinä vaikken sellainen ole.

Minä siis tiedostan myös ne piilokalorit toisin kuin ystäväni. Jos hän lisää kahviin sokeria ja minä en niin sitä "ei lasketa" tai "ei huomata". Jos minä syön paljaan sokerinpalan niin se kyllä lasketaan.

Jäi mainitsematta, en ole kateellinen. Olin ennen, mutta se, että liikun ja syön kutakuinkin terveellisesti saa minut tuntemaan ja näyttämään hyvältä. Liikuntaa harrastan niin paljon, että pystyn herkuttelemaankin.

Yhteistyössä