On muuten harvinaisen raivostuttaavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Kun ranteet ei kestä työtekoa. Nytkin olen sairaslomalla toisen ranteen takia. Vissiin jännetupentulehdus (tai jotain), siihen lääkekuuri päällä ja huomenna pitäs mennä töihin kokeilemaan kestääkö toi ranne työntekoa. Muuten kiva,mutta nyt oireilee jo toinenkin ranne, koska sitä on joutunut kohta reilun viikon rasittamaan enemmän.
Lääkäri katsoi tiedoista, että kun mulla on molemmissa ranteissa ollu häikkää... Joo, niin on. Kun ei kestä niin ei kestä.

Asiassa rassaa se , että mä pidän työstäni, vaikka paikka ei ole mulle paras mahdollinen :snotty: Ilmapiiri osittan aivan persiistä :kieh::kieh:

Että jossain toisessa työpisteessä ....ehkä voisi olla ns. kevyempää duunia.

Oliko tarpeeksi sekava sepustus????? :xmas:

:whistle:[QUOTE="vieras";21977980]Tietokoneen käyttö ei tee muuten hyvää jännetupen tulehduksessa, hiiri on yksi ylesisin sen aiheuttajista :whistle:[/QUOTE]

kipeä on vasen ranne. Ja mä käytän oikeeta kättä hiiren kanssa

Hmmm.. Ranne tuntu aamulla kohtalaisen hyvältä, mutta.....
Samaa en voi sanoa nyt kun olen normaalisti kättä käyttänyt.

Jomottaa ja särky säteilee kun tätä liikuttaa.
Mä en ala :snotty:

:hug: Tiedän, todellakin tiedän tuon riesan. Sairastin vuosia jännetupentulehdusta kroonisena, kortisonia pistettin monta kymmentä piikkiä jne. Lopulta leikattiin. Tulehduskierre loppu vasta sitten, kun lopetin kokonaan viulunsoiton, mikä myös aikaansai tulehdukset.
Pikaista paranemista.

Yhteistyössä