On mulla sitten niin helvetin ihana mies. Muilla?

  • Viestiketjun aloittaja v''''ttuu''
  • Ensimmäinen viesti
v''''ttuu''
Tulin töistä kotiin ja täällä niin paha siivo että ette uskokaan. ja minä perkele vielä luutusin ja imuiroin yms siivosin, laitoin astiat koneeseen ja sen päälle ja iltapalakin ois ollu valmiina muutaku ottaa... niin täällä on sammutettu kesken pesun pesukone, järkyttävät tiskit taas(miten voi olla) ja leluja niin paöjo että tuun hulluksi. suklaata pyyhitty keittiön ikkunaan (ainakin luulen et se on suklaata:D) ja lapset ei oo syöny ,saati tehny läksyjä ja puhettakaan että mies ois ne nukkumaan laittanut. no vanhimmat osaa ite mennä ,mut nää pari nuorempaa 4 ja 2v pällisteli edelleen noin puolituntia sitten hereillä. ja kun tuo ihana rakas mussukka luapasi minulle että ei ole paha siivo kun aamulla meille tulee heti yhdeksältä vieraita. otin sitten jätesäkin ja keräsin kaikki romppeet sinne! oon niin raivona että puhuin ääneen kun kirjoitin tätä:D ja niin mieshän ei oo muuta tehny ku pelannu jtn vitun xboxia!ja pelaaminenhan jatkuu luonnollisesti noin kello 3-4.
 
v''''ttu''
ei asuta ...kaukana sieltä. täällä oulun kuppeesa:D ei niinku jaksa oikeesti ja luotin vielä että pitää kodin siistinä siis mies. ja varmasti ukko tietää että oon ihan rättipoikki väsyny ku vielä 7 kuulla raskaana ja kolottaa muutenkin joka paikkaa.. taidankin nakata sille peiton ja tyynyn olkkariin nukkokoot siellä ensiyön jos nukkuu ollenkaan,,,minusta lapsellista pelata joka yö koko yö jotain xboxia ja ukko on sentään 33v.
 
"..."
ei asuta ...kaukana sieltä. täällä oulun kuppeesa:D ei niinku jaksa oikeesti ja luotin vielä että pitää kodin siistinä siis mies. ja varmasti ukko tietää että oon ihan rättipoikki väsyny ku vielä 7 kuulla raskaana ja kolottaa muutenkin joka paikkaa.. taidankin nakata sille peiton ja tyynyn olkkariin nukkokoot siellä ensiyön jos nukkuu ollenkaan,,,minusta lapsellista pelata joka yö koko yö jotain xboxia ja ukko on sentään 33v.
No on. Todella. Herkkua tulee olemaan, kun on uusi vauva valvottamassa. Puhupa miehen kanssa. Mut älä nyt ;)
 
[QUOTE="kuu";24936840]Kuulostaa kamalalta. Onneksi mieheni ei pelaa mitään pelejä, on jo kasvanut aikuiseksi.[/QUOTE]
Joo, pelaamisestahan tämäkin on kiinni :headwall:. Jos tuo mies ei pelaisi niin sitten se olisi oikein ihana, rakastava, puolisonsa huomioonottava ja ahkera puoliso? Mutta paha Xbox tuli ja vei miehen mennessään?

Onko ap masokisti? Lisää lapsia tuonne jos mies ei voi edes ylläpitää kotia saati sitten oikeasti siivota ja huolehtia asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
ei asuta ...kaukana sieltä. täällä oulun kuppeesa:D ei niinku jaksa oikeesti ja luotin vielä että pitää kodin siistinä siis mies. ja varmasti ukko tietää että oon ihan rättipoikki väsyny ku vielä 7 kuulla raskaana ja kolottaa muutenkin joka paikkaa.. taidankin nakata sille peiton ja tyynyn olkkariin nukkokoot siellä ensiyön jos nukkuu ollenkaan,,,minusta lapsellista pelata joka yö koko yö jotain xboxia ja ukko on sentään 33v.
jos kuitenki 13 v ? :whistle:
 
"vieras"
Ei tarvitse mennä Porvooseen, että löytyy tuollaisia miehiä. Itsellänikin tuollainen mies oli, tosin avokki. Suhde oli muutenkin retuperällä, joten irtautuminen oli helppoa... mutta tuo mistään huolehtimattomuus oli vain jäävuoren huippu. Tuttua kuitenkin myös täällä.

Koitahan ap jutella miehen kanssa ja paasata sille siihen malliin, että rupeaa lamppu syttymään kuupaan. Kun kerran samassa taloudessa asutaan, niin molemmat aikuiset ihmiset tekee sitten oman osansa myös niistä kotitöistä. Pitäisi järjenkin jo moinen asia kertoa.
 
"hmm"
niin,ja sitten ku siellä kotona on hirvee siivo yms niin tuutte tänne valittamaan ja kotona kirootte ääneen,mitä valitat jos siivoot äijän sotkuja,mikset laittanu sitä paskakasaa siivoomaan itse??????ite olisin ainaki kääntynyt ovella ja painunu muihin maisemiin tai lösähtäny sohvalle sorkat kohti kattoa;jos ei ymmärrä vihjettä voi kai sille sanoa ääneenki että nyt jumalauta siivoot tän huushollin. ja sen xboxin voi piilottaa jos on muka siitä kiinni.
 
"vieras"
Huh! :O
Meillä jos mä oon pois kotoa, niin kun tuun takaisin, kämppä on yleensä siistimmässä kunnossa kuin ennen mun lähtöä. Mies ei uskalla jättää sotkua, vaikka muuten olis sotkenut. Enkä mä edes nalkuttais. :D

Kai te keskustelitte aiheesta? Vai tulitko vaan suoraan tänne avautumaan?
 
ex-
Minunkin ex-aviomies pelasi aina, niin päivät illat kuin yötkin. Sitten ei aamulla herätä töihin, ei saada asioita hoidettua, eikä edes syötyä. Meillä on yhteinen lapsi, mutta en enää vain kestänyt sitä, että kaikki kaatuu minun harteilleni ja minun on huolehdittava jopa hänenkin asiansa, mm herätettävä aamulla töihin kun on yön pelannu. Ei muuten oo helppo homma se. Se ku nukkuu vaikka pommi viereen tippuis. Joka aamu hirveitä tappeluita kun joudun voimalla ja väkivallalla hänet väkisin töihin siirtämään.. Siis päivä pilalla jo heti aamusta.. sitten ihmettelen miksei hän nouda minua töistä, en saa puhelimella yhteyttä, otan siis bussin ja haen tyttömme päiväkodista... kotona selviää syy vastaamattomuuteen, Mister on tullut ruokkiksella pelaamaan peliä ja unohtunut sitten siihen..Sitten sitä pelaamista jatkuukin kokoillan. Minä leikin tyttömme kanssa, laitan ruokaa, pesen pyykkään huudan syömään kerran kaksi, kolme, neljä, viisi, kuusi. Vihdoin mies tulee syömään ja on ärrinmurrin kun olen keskeyttänyt hänen pelinsä ruokailulla. Sitten taas pelataan sinne aamuun, kunnes multa menee pinna ja hirmuisella huudolla ja raivoisalla tappelulla mennään nukkumaan. Ja tämä oli jokapäiväistä. Kerran esittelin hänelle kaavion, jossa oli hänen ajankäyttönsä kahden viikon ajalta meidän kanssa. Sieltä löytyi kokonaista 15-25 minuuttia aikaa, joka oli vietetty meidän kanssa ja sekin oli ruokailussa. Sitten olikin heti tappelua aiheesta menetkö pelaamaan ja sitten pelattiinkin taas aamuun. Sama kaava jokapäivä...

Tämä oli alkuun aika kausiluonteista, tämä pelaaminen. Lopulta niin pahaa etten jaksanut, enkä halunnut olla huonolla tuulella kokoajan hänen takiaan. Se on riippuvuus, ei sitä lopeta jos ei itse tahdo eikä tajua tilannetta. Otin siis miehestä eron. Parempi niin koska hänen läsnäolonsa, mutta läsnäolemattomuutensa ärsytti niin suuresti, että tiuskin jo omalle rakkaalle tyttöselleni. Ei hän minulla muuta ollut kuin pieni tyttömme. Raskain mielin päätin, sen viimeisen kerran kun huusin lapsellemme pääpunaisena, vaikka en oikeasti ollut hänelle edes vihainen. Minusta oli tullut täysi monsteri, ihan kamala äiti.
Nykyisin kaikki on paremmin. Meillä on uusi iskä perheessä joka ei pelaa, juo, ryyppää tai rellestä. Se viettää paljon aikaa meidän kanssa ja tekee Tytsyn kanssa läksyjä, leikkii yms. Hirmuisen kiltti ja huolehtivainen. Meidän talokin valmistuu ihan kohta ja vaavi syntyy kesällä. Enpä ole ollut näin onnellinen aikoihin.. Siitä olen helpottunut, ettei tarvist olla kokoajan vihainen. Helpottaa kummasti .. :)

10 vuotta sitä hommaa katselin. Ei sitä oikein ymmärrä ellei ole itse asunut peliriippuvaisen kanssa...ei siinä puheet, keskustelut, riidat ja huudot auta. Ei edes ne lupaukset pelata vähemmän. Ne toimii vain hetken..
Nykyisin tapellaan exän kanssa siitä, kun se ei saa omalla vuorollaan aikaiseksi viedä tyttöämme kouluun. Aina pois tai pahasti myöhässä kun on isi viikko ja sitten opettaja soittelee perään. Ei huolehdi lasta nukkumaan tai laita ruokaa saati pese pyykkiä. Saa lapsiriepu likaisena ja nälkäisenä mennä kouluun. Ei edes huolehdi hygieniasta, ei pestä hampaita tai kylvetä. Voi niitä alkkareita kun ne on viikon muhineet yökyöksyöks. Ja tytsi valittaa, että kun ei sis taas ole ollut hänen kanssaan, että isi vain pelasi kokoajan. Pitänee hakea yksinhuoltajuutta tai jotain, kun eihän tästä mitään tule. Meillä tytsillä erityistarpeet, joten ei voi odottaa, että hoitaisi ne itse.
 
ei asuta ...kaukana sieltä. täällä oulun kuppeesa:D ei niinku jaksa oikeesti ja luotin vielä että pitää kodin siistinä siis mies. ja varmasti ukko tietää että oon ihan rättipoikki väsyny ku vielä 7 kuulla raskaana ja kolottaa muutenkin joka paikkaa.. taidankin nakata sille peiton ja tyynyn olkkariin nukkokoot siellä ensiyön jos nukkuu ollenkaan,,,minusta lapsellista pelata joka yö koko yö jotain xboxia ja ukko on sentään 33v.
Meillä jokseenkin sama meininki, mies pelaa kaiken liikenevän ajan pleikkarilla NHL:llää tai sitten istuu ja pelaa tietokonenpelejä/kattoo jotain amerikkalais sarjoja. Jos ei ole kotona, niin on kaverinsa luona pelaamassa jotai sotapelejä yms. Mennään sentään kuitenkin ihan ihmisten ajoissa nukkuu, joskus 23.00. Huomiota saadaan tyttären kanssa kun vaan mennään siihen lähelle ja tätä tehäänkin vuoronperään ja paljon :D. Kotitöitäkään mies ei tee yhtään ja eikä osallistu tyttären hoitotoimiin ollenkaan. Leikittää sitten senkin edestä tytärtä ja villitsee ja riehuvat yhessä :D.
 

Yhteistyössä