on miulla sitten kummallinen mies ! usutan lähtemään viihteelle, melkein työnnän ovesta ulos ja bussiin mutta ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
.. tuossa se nakottaa ja tuijottaa telkkaria :confused: koko viikon puhui, miten tänään lähtee katsastamaan kaupungin yöelämää ja äkkiä sitten muuttikin mieltään . ei tässä muuten mitään, mutta en jaksa valitusta " olisihan se kiva itsekkin päästä jonnekkin, vaan ikinä ei mihinkään pääse" joka hemmetin kerta kun itse lähden viihteelle, shoppailemaan tms "otan omaa aikaa" :kieh: muitten miehet valittavat, kun mustasukkainen eukko ei laske mihinkään ja miun äijä taas ei lähde, vaikka pääsisi :laugh:

Viimeksi muokattu:
Mun ukolla vähän sama vika, tosin ei edes valita mutta kaverit ja sukulaiset aukovat jatkuvasti että "eikö muijas päästä" ;) Tänään ehdotin että lähtis kavereidensa kanssa viron laivalle viettämään pikkujouluja mutta ei kuulemma jaksa mennä katsomaan sitä örvellystä vaan on mieluummin mun kanssa kotona ja lähtee sitten laivalle kaksin mun kanssa kun mun pahoinvoinnit loppuu.. :):heart:

No tuotahan täällä kaikki hokee, miten juuri minun mieheni ei suostu lähtemään kavereidensa kanssa ulos juhlimaan, vaan viettää mieluummin aikansa kotona oman pikkuvaimon ja ihanien lapsosten kanssa. Täällä kaikilla on niiiiin ihana, kotona viihtyvä mies, joka on kaiken lisäksi ihan älyttömän komeakin. Eikä ikinä juo kaljaa tietenkään :saint:

[QUOTE="höh";22343603]Kai sitä nyt itse saa päättää milloin ulos menee. Mua vaan vituttais jos joku olis painostamassa menemään kun ei jaksa, joku toinen kerta sitten.[/QUOTE]

saa toki, mutta pitääkö sitten vaikeroida " kun ei pääse ikinä"... ?

tuossa se lipittää olutta ja tuijottaa bb:tä, hetki sitten seisoskeli ikkunassa ja mutisi että "olisihan sitä tietysti voinut mennä".. sanoin että "mene kulta, vielä ehtii hyvin" mutta kun ei niin ei!
tiedä sitten, onko "kipupiste" siinä ettei miehellä ole kovin laaja kaveripiiri, toisinsanoen olisi itsekseen joutunut menemään.. :|

Minun puolisoni pohjoisessa työmatkalla ja eilen soitti jotta palaa kotiin tänään iltajunalla.
Minä, kuten kaipaavan vaimon tuleekin, vastasin että et kyllä satavarmana tule vaan vasta lauantaina aamupäiväjunalla.
Eli "pakotin" illaksi ulos nuoruudenkamujensa kanssa.
:D

Minun puolisoni pohjoisessa työmatkalla ja eilen soitti jotta palaa kotiin tänään iltajunalla.
Minä, kuten kaipaavan vaimon tuleekin, vastasin että et kyllä satavarmana tule vaan vasta lauantaina aamupäiväjunalla.
Eli "pakotin" illaksi ulos nuoruudenkamujensa kanssa.
:D

Kyllä on munattomia VÄSSYKÖITÄ teidän miehet.. tai prinsessat.
Laiskoja tuppi munia.. saamattomia eunukkeja..

Kyllä on munattomia VÄSSYKÖITÄ teidän miehet.. tai prinsessat.
Laiskoja tuppi munia.. saamattomia eunukkeja..

En tiedä olisiko tuppimuna saatikka eunukki. Käsitykseni mukaan ei kumpaakaan.

Mutta kiva ilta oli kuulemma ollut. Yksi hyvistä ystävistä lähtee maananataina 8 kuukaudeksi Italiaan maalaamaan eli luulen, että "poikien ilta" oli arvokas vaikka sen toteutumiseen vaadittiinkin vaimoväeltä lievää verbaalista pahoinpitelyä.

[QUOTE="heh";22343634]No tuotahan täällä kaikki hokee, miten juuri minun mieheni ei suostu lähtemään kavereidensa kanssa ulos juhlimaan, vaan viettää mieluummin aikansa kotona oman pikkuvaimon ja ihanien lapsosten kanssa. Täällä kaikilla on niiiiin ihana, kotona viihtyvä mies, joka on kaiken lisäksi ihan älyttömän komeakin. Eikä ikinä juo kaljaa tietenkään :saint:[/QUOTE]

Onko tuo kaljan juomattomuus hyvän miehen mittari vai? En ookaan tiennyt :whistle: Taidat vaan olla kateellinen ;) Tiiätkös kun ehkä just siks ne parhaat miehet onkin jonkun omia että ne menee äkkiä ;)

Onneksi teillä on noin päin! Meillä pitäisi äijä sitoa kettingillä munalukon kanssa patteriin kiinni jos haluaisi sen joskus olevan viikonlopun kotona o_O
Se ei muuta haluaisikaan tehdä, kun juosta kavereittensa kanssa ryyppäjäisissä :/
Hieno vielä yksin odotella paniikissa tässä "riskiviikoilla" kotona, kun pelkää että jotain sattuu, tai vuoto alkaa :(

Yhteistyössä