T
tällaisen tytärkö olen
Vieras
Ollaan muutettu jokunen vuosi paikkakunnalle jossa meillä ei asu ketään sukulaisia tai tuttuja,
mitä nyt puistossa olen sitten tutustunut sekä naapurit
No nyt yksi naapuri erosi tuossa puolisen vuotta sitten,
me ollaan tämän äidin kanssa
(hänellä teini ikäisiä lapsia kun minulla taas pieniä lapsia )
kahviteltu ym.
Nyt sitten kerroin äitilleni että kuinka olen löytänyt kivan ystävän ja hänen kanssaan on helppoa jutella ym.
äitini kommenttini tähän
'älä missään nimessä kaveeraa sellaisen kanssa sillä hän yrittää vikitellä sinun miehesi'
-siis mitä? en enään muuta voinut sanoa.
Siis äitini ei asu tällä paikkakunnalla ei tunne kyseistä ihmistä ym mutta eikä hän luota minun mieheeni?
Eikö hän luota minuun,että voin pitää mieheni tyytyväisenä?
Että kiitos vaan taas äiti ja hyvää uuttavuotta sinullekin kun ei tarvi taas vastailla puhelimeen kun puhelusi on
'älä kaveeraa sellaisen kanssa' muistuttaisin myös että olet sinäkin äiti kulta eronnut ja olitkos sinä sitten monen munahaukka joka vikitteli muiden miehiä?
mitä nyt puistossa olen sitten tutustunut sekä naapurit
No nyt yksi naapuri erosi tuossa puolisen vuotta sitten,
me ollaan tämän äidin kanssa
(hänellä teini ikäisiä lapsia kun minulla taas pieniä lapsia )
kahviteltu ym.
Nyt sitten kerroin äitilleni että kuinka olen löytänyt kivan ystävän ja hänen kanssaan on helppoa jutella ym.
äitini kommenttini tähän
'älä missään nimessä kaveeraa sellaisen kanssa sillä hän yrittää vikitellä sinun miehesi'
-siis mitä? en enään muuta voinut sanoa.
Siis äitini ei asu tällä paikkakunnalla ei tunne kyseistä ihmistä ym mutta eikä hän luota minun mieheeni?
Eikö hän luota minuun,että voin pitää mieheni tyytyväisenä?
Että kiitos vaan taas äiti ja hyvää uuttavuotta sinullekin kun ei tarvi taas vastailla puhelimeen kun puhelusi on
'älä kaveeraa sellaisen kanssa' muistuttaisin myös että olet sinäkin äiti kulta eronnut ja olitkos sinä sitten monen munahaukka joka vikitteli muiden miehiä?