V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä maksan saman verran vuokraa tästä mun kälysestä yksiöstä.
Must tuntuu et mua huijataan...
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
ei muuta kuin liikettà niveliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
Mä en saa oikein kannatusta tohon ideaan täälä meidän perheessä. Mut olen kyllä jo aika monta kertaa uhonnut, että tää on viimeinen talvi suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
Mä en saa oikein kannatusta tohon ideaan täälä meidän perheessä. Mut olen kyllä jo aika monta kertaa uhonnut, että tää on viimeinen talvi suomessa.
joo mà en kas kaipaa kylmàà, mutta meillà sais olla jo silti viileàmpàà kuin nyt (http://www.meteo.it/ ) . mut lunta aina joskus kaipaan !
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
joo mà en kas kaipaa kylmàà, mutta meillà sais olla jo silti viileàmpàà kuin nyt (http://www.meteo.it/ ) . mut lunta aina joskus kaipaan !
Millä kohdin Italiaa te asutte, ei tarkkaan tartte sanoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
pohjoisessa (milano) . vuorilla kyllà nàkyy lunta jopa makkarin ikkunasta (ei tànààn )
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just puhuin vaimolle tästä eilen tai toissapäivänä. Tää juttu tais olla lehdessä jo pariviikkoo sitten. Olishan toi ihan mukava vaihtoehto tällaselle "pakkasen inhoajalle".
pohjoisessa (milano) . vuorilla kyllà nàkyy lunta jopa makkarin ikkunasta (ei tànààn )
Joo, mä olen pari kertaa päässyt sielä päin käymään. Vuorilla taitaa huiput olla lumessa kaiken aikaa...? Pohjois-Italia on muuten todella kaunista seutua.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Joo, mä olen pari kertaa päässyt sielä päin käymään. Vuorilla taitaa huiput olla lumessa kaiken aikaa...? Pohjois-Italia on muuten todella kaunista seutua.
joo, kauniita paikkoja lòytyy italiasta, pohjoisestakin. itse olen suuri vuorten ystàvà![]()
No ne vuoret on kyllä just kanssa munkin mieleen. Todella vaikuttavan näköistä.