on kyllä tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun mies

Vieras
4-vuotias lapsi on 3 päivää ollu 40 asteen kuumeessa, eilen kuume seilas 38 - 39 välillä. lähdin eilen töihin, mies jäi kotiin lapsen kanssa, ja mitä teki mies?? meni lapsen kanssa saunaan!!

No miten se lapsi jaksoi? Ennen sanottiin, että sauna, viina ja terva auttaa. Jos lapsi on ihan puhki, ei tietysti mennä saunaan, eikä koviin löylyihin. Mutta jos voimat kuumeesta huolimatta ok niin saunan kosteus voi auttaakin, ihan kuten höyryhengityskin.

Minä en väitä että mies teki oikein, muttei välttämättä ollut väärinkään. Se riippuu lapsen voinnista ja asim siitä, onko limasta tukossa tai ei. Joskus sauna voi olla hyväksi, vaäliimksi täysin voipuneelle löylyt taas pahasta.

ei ollu limanen, tai mitään muutakaan. korkea kuume 2 päivää, jolloin vaan nukku, ei siis syöny tai juonu, paitsi hörppyjä. viedä muutenkin kipeä lapsi saunaan, joka kuumeisena haihduttanu nesteitä ja juonu huonosti. illalla oli voipunu, mutta kuume siinä 38.5 pintaan. ja lapsi saanut ennenkin kuumekouristuksen. mies vaan sano, ettei muistanu, eikä se niin vaarallista ole :/

Yhteistyössä