On kivaa olla ilkeä!!!

:whistle: Ainakin joskus... ja meinaa tolle ukolleni!!
Sillä on tällee vkonloppuisin ollut tapana chattailla tvn keskustelupalstoilla, ja varsinkin baarireissun päätteeksi!!!
No nyt ei enää onnistu... haahhaahh

Laitatin molempiin puhelimiin estot... ja en ole mitään maininnut.

Nää molemmat puhelimet ja liittymät ovat mun ja missään ei lue, että käyttäjänä toisessa ois mies, joten mulla on täysi oikeus.. ja varsinkin kun mä ne laskutkin maksan!!!

:whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan oikein teit. Mitähän miehesi mahtaa asiasta tuumata kun huomaa? Meinaan vaan että jos on humalassa helposti räjähtävää sorttia niin kuin oot kertonut?
On tällä hetkellä baarissa... voi olla, ettei ees tajuu kuin vasta aamulla. Ja jos jotain tekee niin sittenpä on syy potkasta samantien pellolle... vielä ei oo mitään tehnyt koskaan, uhkaillut vain. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ootko maininnut vielä miehelles että mietit eroa?
Olen osittain. Mies oli tänään vapaalla ja oli jotenkin niin vihaisen oloinen koko päivän... niin totesin vaan, että ehkä ois helpompaa asua erillään.. ukko on siitä monesti itsekkin maininnut kun ei kestä noita lasten kiukutteluja. En ole vielä virallista päätöstä tehnyt... kun tää viikko on osittain mennyt tosi hyvin, teki jopa yhtenä päivänä kotitöitä vapaa ehtoisesti...!!!!!! mikä on suuri asia hälle. :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Olen osittain. Mies oli tänään vapaalla ja oli jotenkin niin vihaisen oloinen koko päivän... niin totesin vaan, että ehkä ois helpompaa asua erillään.. ukko on siitä monesti itsekkin maininnut kun ei kestä noita lasten kiukutteluja. En ole vielä virallista päätöstä tehnyt... kun tää viikko on osittain mennyt tosi hyvin, teki jopa yhtenä päivänä kotitöitä vapaa ehtoisesti...!!!!!! mikä on suuri asia hälle. :ashamed:
Kannattaa miettiä kuinka paljon miehessä on hyvää ja huonoa ja sitten vertailla..Jos on yksi hyvä kymmenestä niin ei hyvä asia.

Mieti rauhassa. Mutta muista ettei sun tarvi kestää alistamista, hyväksikäyttöä ja huonoa kohtelua. Sulla on oikeus hyvään elämään. :)

Kannattaa miettiä kuinka paljon miehessä on hyvää ja huonoa ja sitten vertailla..Jos on yksi hyvä kymmenestä niin ei hyvä asia.
Mä oon samoilla linjoilla. Ynnätä plussat ja miinukset.

vieras
Voihan sitä muuttaa erilleen ja ottaa "lisäaikaa".Molemmat sitten huomaa millaista se olisi ja onko tunteita vielä jäljellä.Jos kerran mieskin vähän samoilla linjoilla.

"totesin vaan, että ehkä ois helpompaa asua erillään.. ukko on siitä monesti itsekkin maininnut"

Voihan sitä muuttaa erilleen ja ottaa "lisäaikaa".Molemmat sitten huomaa millaista se olisi ja onko tunteita vielä jäljellä.Jos kerran mieskin vähän samoilla linjoilla.

"totesin vaan, että ehkä ois helpompaa asua erillään.. ukko on siitä monesti itsekkin maininnut"
No tänään siitäkin mainitsin, mutta ukko oli taas kuin en ois mitään sanonutkaan... eli ei kommentoinut mun sanomiseen mitenkään.

Yhteistyössä