On jollakin sit ollut kova tarve puheaikaan =(

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Oli vieny pojan kännystä sim -kortin.
Puhelin oli vaan jätetty. Menetys ei ollut onnkei iso, puheaikaa ei ollut jäljellä kuiin pari kolme euroa.
Poika itse ei ole sim- korttia sieltä pois ottanut, kun puhelimen takakansi on vaikea avattava aikuisellekin . Kortti oli hänellä paikalla kun meni urkalle, oli unohtanut puehlimensa pukkariin. puhelin öytyi, mutta sim-korttia ei
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";25944610]on se sen kortin pin-koodi[/QUOTE] pinkoodi ei ole mikään tavis tyyliin 0000,joten se on hyvin vaikea arvata. Puhelimessa sitä ei ollut ja poika ei ole sitä pois ottanut. Urkalle lähtiessä kortti oli paikoillaan ja sillä pujelimella soittivat veljensä kans ayhdessä yhteiselle kaverile kun veljellää oli puheaika lopunut. minäkin soitin kerran siihen puhelimeen sinä aikana kun olivat urkalla.
 
sen takia kysyin tota pin-koodia, et jos joku kiusallaan sen kortin on nyysinyt, tehdäkseen jotain pilailusoittoja-tekstareita..

ja vaikka kännykän takakantta ei helposti saa auki, se, akku ja sim-kortti irtoavat puhelimesta tosi helposti kun kännykkä putoaa maahan..nimimerkillä kokemusta on :ashamed: joten voisiko olla et on käynyt vahinko, muut osat on sit löytyneet mut sim-kortti ei?
 
  • Tykkää
Reactions: miauh
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25944659:
sen takia kysyin tota pin-koodia, et jos joku kiusallaan sen kortin on nyysinyt, tehdäkseen jotain pilailusoittoja-tekstareita..

ja vaikka kännykän takakantta ei helposti saa auki, se, akku ja sim-kortti irtoavat puhelimesta tosi helposti kun kännykkä putoaa maahan..nimimerkillä kokemusta on :ashamed: joten voisiko olla et on käynyt vahinko, muut osat on sit löytyneet mut sim-kortti ei?
ei kuulemma ole pudonnut , viimekis puhelin putosi silloin kun mä olin poaja kans raxissa ja siitä on aikaa jo vaika kuinka, siloin kortti pysyi paikoillaan
 
Haiskahtaa siltä, että poika on kämmännyt jollain lailla, eikä uskalla tunnustaa, ja nyt on keksitty älytön tarina sim-korttivarkaasta (miksi kukaan pöllisi vain kortin, jonka pin-koodiakaan ei tiedä?!).
 
"vieras"
Mitä tapahtuu kun soitatte pojan numeroon.

Kyllä me olemme perheen kesken reissussa vaihtaneet sim-kortteja puhelimista toiseen kun puhelimesta on loppun akka. AIna on ihan hyvin toiminut.

Varkaudesta ja kiusanteosta jos puhutaan niin syyllistä on vaikeampi saada kiinni kun kortin haviämistä ei heti huomata. Puhelimen katoaminen aiheuttaisi showin heti paikalla.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";25945237]Mitä tapahtuu kun soitatte pojan numeroon.

Kyllä me olemme perheen kesken reissussa vaihtaneet sim-kortteja puhelimista toiseen kun puhelimesta on loppun akka. AIna on ihan hyvin toiminut.

Varkaudesta ja kiusanteosta jos puhutaan niin syyllistä on vaikeampi saada kiinni kun kortin haviämistä ei heti huomata. Puhelimen katoaminen aiheuttaisi showin heti paikalla.[/QUOTE] tulee vain viesti että puhelimeen ei saada yhteyttä. ja mä en ymmärrä miks pitäis kortteja vaihtaa , helpomoi on suoraan soittaa esim isoveljen puhelimesa kuten pojat tekivätkin ennen urkalle lähtöä
 

Yhteistyössä