On ihmeellistä kun laittaa ilmoituksen

• Viestiketjun aloittaja noppa
  • Ensimmäinen viesti
niimpä
Samaa mieltä! Siinäpä voi olla taustalla joku joka haluaa hyötyä ilmaisesta ja myy eteenpäin jos vaate on ok kunnossa. Ihmiset on NIIN itsekkäitä ja oman navan kasvattajia ettei tosikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:
Samaa mieltä! Siinäpä voi olla taustalla joku joka haluaa hyötyä ilmaisesta ja myy eteenpäin jos vaate on ok kunnossa. Ihmiset on NIIN itsekkäitä ja oman navan kasvattajia ettei tosikaan.
Joo must tuntuu kans et tää kirppari idea on mennyt överiksi. Ihmiset myy lahjaksi saamiaan vaatteita törky hintaan yms.. Eli jos olen lahjoittanut meidän pojan vaatteita jollekkin niin olisi se kummaa jos ne myytäisiin eteepäin..

Ja hulluinta on että ilmoituksissa joissa on "tarvitsemme todella" eivät vaivaudu välttämättä edes vastaamaan kun tarjoaa jotain...
Nykyisin lahjoitettavat kiikutan suosiolla Kontin laatikkoon... UFFiin meni jotenkin maku sen jälkeen kun näin niiden nettisivuilla millä hinnalla myyvät vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Ja hulluinta on että ilmoituksissa joissa on "tarvitsemme todella" eivät vaivaudu välttämättä edes vastaamaan kun tarjoaa jotain...Nykyisin lahjoitettavat kiikutan suosiolla Kontin laatikkoon... UFFiin meni jotenkin maku sen jälkeen kun näin niiden nettisivuilla millä hinnalla myyvät vaatteita..
Joo just näin!
Ja jos vastaakin niin vastaus on: ei noi nyt ollu semmosia mitä etitään.
jos sattu sopivan kokoinen vaate olemaan väärän värinen tai ei ollukkaan sitä tiettyä hello kitty kuvaa siinä paidassa mitä todella tarvitsi (ilmaiseksi)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Niin no, vaikka mä ottaisin lahjoituksena vastaan jotain, haluan nähdä että onko se sopivaa vai täyttä pjaskaa. En mä ainakaan pjaskasta halua menettää edes niitä postikuluja.
Senpä takia minä laitoinkin ilmoitukseen että vain nouto tai treffit :D

Yhteistyössä