V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:jep. luulen että siihen tarvii tulla se viimeinen pisara. että ei enään yhtään. siihen asti vaan pohtii että pitäiskö,mutta saa kumppani ylipuhuttua. koska se halu siihen yhteiseen arkeen on niin kova.
Aina se kumppani saa uskoteltua että nyt muuttuu mutta kun se viimeinen pisara tulee niin vihdoin aukeaa silmät ja huomaa että miksi en ennen tätä huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:jep. luulen että siihen tarvii tulla se viimeinen pisara. että ei enään yhtään. siihen asti vaan pohtii että pitäiskö,mutta saa kumppani ylipuhuttua. koska se halu siihen yhteiseen arkeen on niin kova.
Aina se kumppani saa uskoteltua että nyt muuttuu mutta kun se viimeinen pisara tulee niin vihdoin aukeaa silmät ja huomaa että miksi en ennen tätä huomannut.
Toisille se viimeinen pisara vaan on sitten viimeinen ihan kirjaimellisesti, henki pois.
Mulle ei ikinä tullut viimeistä pisaraa. Mulle tuli toinen mies. Se on aika pelottava ajatus, entä jos ei olisi tullut toista miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:jep. luulen että siihen tarvii tulla se viimeinen pisara. että ei enään yhtään. siihen asti vaan pohtii että pitäiskö,mutta saa kumppani ylipuhuttua. koska se halu siihen yhteiseen arkeen on niin kova.
Toisille se viimeinen pisara vaan on sitten viimeinen ihan kirjaimellisesti, henki pois.
Mulle ei ikinä tullut viimeistä pisaraa. Mulle tuli toinen mies. Se on aika pelottava ajatus, entä jos ei olisi tullut toista miestä?
niin. se on surulista että jotkut jaksaa venyttää itseään vuodesta toiseen.
Todella hienoa että sun miehes tuli ja pelasti sut. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muistelee:niin, kai se on se pelko, rakkaus toiseen kaikesta huolimatta. usko siihen että kyllä se mies muuttaa tapansa. haluaa uskoa ..
meille kerran talvipakkasela yöllä soitti ovikelloa nainen pelkkä yöpuku päällään kun oli nähnyt meidän kylppärissä valot.. oli mies hakannut ja tämä nainen oli päässyt pakoon. se oli järkyttävä näky, nainen oli kaikenlisäksi raskaana =(
tottakai pyydettiin sisälle, annettiin syötävää ja lämmintä päälle. autettiin että pääsee turvaan
niin mulla oli vain tuolloin kun mun päälle käytiin kirveen hamara puolella sillä lyötiin muo pölviin ja päähän ja oli jo aiemmin mut pahoinpidellyt mut ei voitu enään tikata kun menin seuraavana päivänä vasta mut ei näistä jaksa selittää ihan kaikkea:S Mä olin jo melkeen kaks kuukautta aikasemmin pyytänyt poliiseit hakee silt tyypiltä mun avaimen pois kun kävi ruuvimeisselin kans uhaten hakeen multa rahaa. Ei siis koskaan ees virallisesti asunut mun tykönä!
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Eli tiedän mitä on elää väkivaltaisessa suhteessa mutta itse pistin sen poikki ottamalla miehen ja pistämällä sen pöydän ääreen ja juteltiin ja mies otti onneksi opikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle::hug: ihanaa että olet päässyt eroon. en tiennyt että sinulla ollut rankka suhde takana.