On ihan hirveää lukea millaisissa suhteissa toiset elää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
jep. luulen että siihen tarvii tulla se viimeinen pisara. että ei enään yhtään. siihen asti vaan pohtii että pitäiskö,mutta saa kumppani ylipuhuttua. koska se halu siihen yhteiseen arkeen on niin kova.
Aina se kumppani saa uskoteltua että nyt muuttuu mutta kun se viimeinen pisara tulee niin vihdoin aukeaa silmät ja huomaa että miksi en ennen tätä huomannut.

Toisille se viimeinen pisara vaan on sitten viimeinen ihan kirjaimellisesti, henki pois.
Mulle ei ikinä tullut viimeistä pisaraa. Mulle tuli toinen mies. Se on aika pelottava ajatus, entä jos ei olisi tullut toista miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
jep. luulen että siihen tarvii tulla se viimeinen pisara. että ei enään yhtään. siihen asti vaan pohtii että pitäiskö,mutta saa kumppani ylipuhuttua. koska se halu siihen yhteiseen arkeen on niin kova.
Aina se kumppani saa uskoteltua että nyt muuttuu mutta kun se viimeinen pisara tulee niin vihdoin aukeaa silmät ja huomaa että miksi en ennen tätä huomannut.

Toisille se viimeinen pisara vaan on sitten viimeinen ihan kirjaimellisesti, henki pois.
Mulle ei ikinä tullut viimeistä pisaraa. Mulle tuli toinen mies. Se on aika pelottava ajatus, entä jos ei olisi tullut toista miestä?

niin. se on surulista että jotkut jaksaa venyttää itseään vuodesta toiseen.
Todella hienoa että sun miehes tuli ja pelasti sut. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

niin. se on surulista että jotkut jaksaa venyttää itseään vuodesta toiseen.
Todella hienoa että sun miehes tuli ja pelasti sut. :hug:

Mun prinssi. :D

Valkoinen ratsu olisi ollut ehkä romanttisempi kuin tallinan laiva, mutta mitä pienistä. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistelee:
niin, kai se on se pelko, rakkaus toiseen kaikesta huolimatta. usko siihen että kyllä se mies muuttaa tapansa. haluaa uskoa ..
meille kerran talvipakkasela yöllä soitti ovikelloa nainen pelkkä yöpuku päällään kun oli nähnyt meidän kylppärissä valot.. oli mies hakannut ja tämä nainen oli päässyt pakoon. se oli järkyttävä näky, nainen oli kaikenlisäksi raskaana =(
tottakai pyydettiin sisälle, annettiin syötävää ja lämmintä päälle. autettiin että pääsee turvaan

niin mulla oli vain tuolloin kun mun päälle käytiin kirveen hamara puolella sillä lyötiin muo pölviin ja päähän ja oli jo aiemmin mut pahoinpidellyt mut ei voitu enään tikata kun menin seuraavana päivänä vasta mut ei näistä jaksa selittää ihan kaikkea:S Mä olin jo melkeen kaks kuukautta aikasemmin pyytänyt poliiseit hakee silt tyypiltä mun avaimen pois kun kävi ruuvimeisselin kans uhaten hakeen multa rahaa. Ei siis koskaan ees virallisesti asunut mun tykönä!

niin eivät hakeneet ennenkui silloin ku kirveen kans kävi päälle sanoi akasemmin et ku on tuore ero ni ei ol tarvetta. Sit ku tää kävi ni menivät hakeen avaimen ja sen hullun hakeen tavaransa pois. ei siis asuttu yhdessä

Mulla oli tämän nuorimman tytön isän kanssa ongelmia vielä kolmisen vuotta sitten mutta sitten tapahtui se mitä ei olisi pitänyt tapahtua ja jouduttiin käräjöimään siitä asiasta (oli tosin uhkaus mutta kuitenkin) niin mies sai ehdonalaista koska en muuta sitten vaatinut hälle ja nyt on ollut sitten kunnolla reilun 2,5 vuotta. Selvinpäin aivan ihana mies mutta päissään on tosi ärsyttävä kun saa rähinäviinaa ja siitähän meille usein tuli riitaa kun mulla on ehdoton ei jos ollaan yhtään kännissä niin meille ei ole asiaa katsomaan mua ja tyttöä, olen sen asian kanssa pitänyt tuota kantaa niin kauan kuin tyttö on ollut eli 10 vuotta ja pitää edelleenkin. Ja nykyisin mieheni odottaakin niin kauan kun pää selviää että pystyy menemään auton rattiin koska kuitenkin on hällä sellanen työ jossa tarvii ajokorttia ja autoa niin ei ole varaa menettää kumpaakaan. Meillä ei nyt ole ollut isompia riitoja tänä aikana, pieniä kinasteluja lukuunottamatta ja toivon että näin jatkuisi tosi tosi kauan. Eli tiedän mitä on elää väkivaltaisessa suhteessa mutta itse pistin sen poikki ottamalla miehen ja pistämällä sen pöydän ääreen ja juteltiin ja mies otti onneksi opikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Eli tiedän mitä on elää väkivaltaisessa suhteessa mutta itse pistin sen poikki ottamalla miehen ja pistämällä sen pöydän ääreen ja juteltiin ja mies otti onneksi opikseen.

Meilläkin oli terapian jälkeen eroon saakka ihan seesteistä. Mutta ei se olisi ollut elämää miettiä, onko viimeinen kerta nyt takana vai monta vielä tulossa. Varma ei voi ikinä olla.

Ja se on aika jännää (kamalaa) et vaikka siitä pääsee tietyllä tavalla eroon, niinkuin ainakin kuvittelen, olen antanut anteeksi (mutten unohtanut) niin exälle kuin itselleni niin niitä flashbäkkejä tulee edelleen :/

exä oli alkoholisti, ja väkivaltainen, ja nykyään kun tuo ukkeli avaa kaljatölkin, se ääni mikä siitä kuuluu, se sihahdus, ja se ensimmäisen huikan ääni, saa mulle kylmät väreet aikaan..samoin vanhan viinan tuoksu, vaikka ohikulkijan kohdalla..

*vilunväreitä*

Yhteistyössä