on hiukan tylsää.. tehtäisiinkö pino älyttömistä nimiyhdistelmistä, siis sellaisista joita kukaan järjissään oleva ei

  • Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
määä
[QUOTE="vieras";24069349]Tiedän yhden pikkupojan...Konsta Aapeli


:D[/QUOTE]
Tiedän yhden tytön, jonka nimi on Sini-Vuokko. Olen usein miettinyt, onkohan hänellä veljeä..
Ja sukunimi voisi tietty olla Skyttä.
 
Mä räjähdin joskus hautausmaalla kauheaan nauruun kun kuljin kiven ohi, jossa luki Olin Jukka (siis Olin on tietty sukunimi ja lausutaan Oliin, mutta kirjoitettuna se näytti niin kornilta).

Toinen, mikä on samalla hautausmaalla, on Elin Selin (Joka kans lausutaan tietysti hiukan eri tavalla kuin kirjoitetaan).

Ja anteeksi, jos ovat jonkun omaisia, rauha heidän muistolleen.
 
"eee"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24077556:
Mä räjähdin joskus hautausmaalla kauheaan nauruun kun kuljin kiven ohi, jossa luki Olin Jukka (siis Olin on tietty sukunimi ja lausutaan Oliin, mutta kirjoitettuna se näytti niin kornilta).

Toinen, mikä on samalla hautausmaalla, on Elin Selin (Joka kans lausutaan tietysti hiukan eri tavalla kuin kirjoitetaan).

Ja anteeksi, jos ovat jonkun omaisia, rauha heidän muistolleen.
Lausutaankohan se Olin kuitenkin uliin :whistle:
 
Riikka91
Joskus mietin huvikseni jotain tyyliin.. " Päärynä Manteli" "Mansikka Rypäle" "Omena Kaneli" "Kirsikka Vadelma Mansikka" Just tuollaisia hedelmien ja marjojen nimiä yritin miettiä pääni puhki lapselle, mutta suosikkini oli Pähkinä <3. Tosin, en varmaan laittaisi nykyään, mutta herramunjee, jos oisin saanu lapsen tuossa 4-5 vuotta sitten...
 
Juuh
sovittiin, että jos poika syntyy, niin mies saa päättää nimen, ja minä tietty oisin sitten päättänyt tytön, mutta eihän sitä pojan nimeä ruvennut kuulumaan ja ristiäiset vaan lähestyy, niin uhkasin, että minä laitan sitten poijaalle nimeksi Lyly Pärttyli. Noh saatiin sitten keksittyä kyllä oikea nimikin.
 

Yhteistyössä