On aika vaikea ostan tai en ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mulla olisi mahdollisuus eli rahaa niin lähtisin. Olisi varmaan ihana paikka! Sitä en sitten tiedä olisiko parempi lähteä vain miehen kanssa vai lapset mukaan? Miltä itsestäsi tuntuu? Ja kuinka kauan olisitte? Tuntuisi turhalta olla vain päivä tai pari.

[QUOTE="hmm";27198973]Jos mulla olisi mahdollisuus eli rahaa niin lähtisin. Olisi varmaan ihana paikka! Sitä en sitten tiedä olisiko parempi lähteä vain miehen kanssa vai lapset mukaan? Miltä itsestäsi tuntuu? Ja kuinka kauan olisitte? Tuntuisi turhalta olla vain päivä tai pari.[/QUOTE]

ajattelin joko 3 tai 6 pv, enkä tiedä, onko vain miehen kanssa tai kaikki, mua pelottaa jos ostan monta lippua niin se ei onnistu taas:(

juu on upea paikka, miehell hyväät kokemusket paikasta:)

Mutta niin kuin toinen sanoi kyllä, on kiva varmista miten sinne pääsemme, yöllä yritin googlata mutten pää kauheasti enää yöllä toiminnut, katson illalla, jos vielä ne liput on, ainakin ne on jo 3s kerta peräkkäin

[QUOTE="kiu";27200527]On se rankkaa, ei ole koskaan saanut verotettua palkkaa. Ja elää hyväuskoisten siivellä.[/QUOTE]

Mistä sinä sen tiedät? Oletko kateellinen? Älä Venakko välitä.

Matkaan, reitistä riippuen menee melkein päivä (koska olipa kenttä mikä hyvänsä, perille päästäkseen joutuu vuokraamaan auton).

Miten te ehditte lomailemaan muutenkaan kun yritystyöt painaa päälle ja siitä valitat koko ajan? Tuon lisäksi kuukauden reissu Meksikoon/Usaan? vai joko siitä suunnitelmasts on luovuttu?

Tätä mitäkin olen miettinyt, että miten voi hössätä ympäri maailmaa, kun täällä mainostaa yötäpäivää tekevänsä töitä. Jotenkin ei tämän "yrittäjän" puheet ole ihan linjassaan!

Yhteistyössä