On aika tehokas keino huomata, kuinka ällöttävän kuuloista lapsille huutaminen on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Siis en mä ole mikään pyhimys vaan pinna palaa välillä. Mutta tässä kun ollaan puoli vuotta asuttu uudessa kämpässä, ja kuulen kuinka naapuri huutaa lapsille, niin kyllä tekee huonoa. Ja hävettää omakin käytös ihan hirveästi. Ei tule enää huudettua lapsille, lähden mielummin vessaan rauhoittumaan. Tälläkin viikolla joka ilta saanut kuunnella naapurista raivoamista :/ Hyi kamala jos kuulisi itseään raivostuneena :( En mä ihan samanlaisia kilareita ole vetänyt, kuin naapuri, mutta kyllä mäkin olen liioitellut siinä huutamisessa :ashamed:

tai mun naapuri. Mä yritän olla huutamatta, mutta viimeistään illalla huomaan huutavani. Jospa joku ilta lasten nukkuessa voin olla ylpeä itsestäni, etten huutanut kertaakaan...

Mitä se huutaminen auttaaa???! MItes toimitette murrosikäisten teinien kera, huutamalla??
Ei pojat, ne nostaa teidät uunille ja huutaa takaisin , jos sellaiseen lapsenne opetatte!!

Toisaalta, ei se huutaminen lasta vahingoita. Parempi karjua vaikka palkeet punaisena jos se helpottaa jos toinen vaihtoehto on lapseen kajoaminen. Meni vähän ot, mutta joo-o, on kyllä hyvä herätys tuo toisten lapsille huutamisen kuuleminen. Ei ole kivaa kuultavaa ei. Kyllä pistää omat kielenkannattimet hiljaiseksi :)

Yhteistyössä