Ompelukoneista tietävät! Mikä näistä olis hyvä kone?

v
Itse ostaisin metallirunkoisen käytetyn koneen. Nuo muovihöpöt ei minun käytössä kestä ja näin ollen en suosittele niitä muillekaan. Itselläni on tuo bernina 1010 ja on hyvä peruskone. Tosin budjettisi ylittyisen sen osalta. Näytti joukossa olevan edullisempiakin hyviä koneita. Täytyisi ensin päästä kokeilemaan ja katsomaan tarkemmin ominaisuuksia.
 
laittasin rahat jemmaan ja säästäisin toisen 200e lisäksi että saisin koneen jolla vittis ees ommelle. "huonolla" koneella ompelu ei ole nautinto, hyvällä koneella ompelee vaikka kuinkaki haastavia jos haluaa. muovi rimpulat tahtoo hajota hetkessä. bernina on paras. tällä hetkellä kotikoneena bernina vuoelta -86 ja teollisuuskone juki vuolta -85
 
ompelukone haussa
Minkä koneen ostit? harkitsen itse tuota eva jubilee konetta. Kerro millainen oli jos siihen pääsyit? Onko muilla tästä koneesta kokemuksia? Peruskäyttöön etsin konetta.
 
Näinkin
Osta liikkeesta käytetty huollettuna, mulla ainakin 60-luvun Husqvarna, jossa monia koristeommel- mahdollisuuksia, kaksoisneula, jousto-ommel ja paljon muuta maksoi 120 €.
 

Yhteistyössä