Minun on alkanu ihan kauheesti mieli rueta ompelemaan. En vaan tiiä mistä alottas, kun viimeks ommellu joskus yläasteella..
Mikä siinä ompelimisessa voi olla muka hankalaa, etten siihen pystys, jos oon kerta ala-asteellakin pystyny. Ihana ois tehä itselle vaatteita, ei ois muilla samanlaisia, ja tulis varmasti oikeen kokosta.
Nyt pitäs vaan ekana löytää ompelukone, voi kun löytäs vielä jostain semmosen PERUS ompelukoneen, olikohan Eva-merkkinen, missä ei turhia hienouksia..Vinkkejä ompelukoneen hankintaan?Ja onko tietoa millasia opuksia ois mistä vois vinkkiä alkuun katsella?
Mikä siinä ompelimisessa voi olla muka hankalaa, etten siihen pystys, jos oon kerta ala-asteellakin pystyny. Ihana ois tehä itselle vaatteita, ei ois muilla samanlaisia, ja tulis varmasti oikeen kokosta.
Nyt pitäs vaan ekana löytää ompelukone, voi kun löytäs vielä jostain semmosen PERUS ompelukoneen, olikohan Eva-merkkinen, missä ei turhia hienouksia..Vinkkejä ompelukoneen hankintaan?Ja onko tietoa millasia opuksia ois mistä vois vinkkiä alkuun katsella?