Ompelijat! Mistä löytyis....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Kaipaisin hyvää valikoimaa lukkoja, kanttinauhoja, laukkuhihnoja yms. sälää.

Tietääkö kukaan mitään, mielellään nettikauppaa, mistä löytyis?

Mulla olis sellainen heovsen loimiprojekti harkinnassa, enkä meinaa löytää sellaista järempää matskua mistään, kapeita kanttinauhoja ja pikkulukkoja on kyllä kaikki puodit väärällään....

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Huuto.net?
Lahdessa on neppinappi jossa valtavat valikoimat kaikkea, mutta vissiin turhan pitkällä..?

Epäilen, ettei huuto.netistä löydy sellaisia määriä.
Tarttis olla ihan kuappa, mistä voin suht varmasti tietää saavani samaa kamaa jatkossakin.

Toi neppinappi on hyvä tietää, kiitos :flower:

Lahdessa mä käyn yleensä kangaskaupassakin silloin, kun johonkin vaivaudun, netistä tosin pyrin haalimaan kaiken, mikä mahdollista =)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Huuto.net?
Lahdessa on neppinappi jossa valtavat valikoimat kaikkea, mutta vissiin turhan pitkällä..?

Epäilen, ettei huuto.netistä löydy sellaisia määriä.
Tarttis olla ihan kuappa, mistä voin suht varmasti tietää saavani samaa kamaa jatkossakin.

Toi neppinappi on hyvä tietää, kiitos :flower:

Lahdessa mä käyn yleensä kangaskaupassakin silloin, kun johonkin vaivaudun, netistä tosin pyrin haalimaan kaiken, mikä mahdollista =)

Mä katoin huuto netistä viime syksynä kaikenmoista tollasta rompetta ja sieltä sai huudettua ihan kymmenittäin ja metreittäin kaikkea(oli joku nettikauppa)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi shelbyn kamat taitaa olla ihan järeää tavaraa, kun ne kauppaa niitä extremeharrastajille?

Yritin sitäkin selailla, mutta esim. yli 21mm leveää polyesterkanttinauhaa en löytänyt...

Voisin tietysti vaikka joku päivä ryhdistäytyä ihan oikeisiin kauppoihinkin, kunhan olo vähän helpottaa. (mun lääkäri väitti, ettei keuhkokuumeiset saa hillua päättömästi pitkin kyliä :snotty: )

Yhteistyössä