mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
*muoks* Ei hitto johan se kohta on kahdeksan, otan sanani takas..
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
no sitten..juu..toi raskausväsymys on kyllä muutenkin järkky. esikoisen kaa olisin voinu nukkua 9kk putkeen. |OAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
*puolustautuu* Mutkun mä oonkin raskaana ja hb on alhainen ja tarviin unta... :ashamed:
Peesaan!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja MySelene:no sitten..juu..toi raskausväsymys on kyllä muutenkin järkky. esikoisen kaa olisin voinu nukkua 9kk putkeen. |OAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
*puolustautuu* Mutkun mä oonkin raskaana ja hb on alhainen ja tarviin unta... :ashamed:
niimpä..mulla toi yks nukkuu vielä ja 2 isällään. ootan täs et kaveri soittais..tulee hakee meiät pois. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Peesaan!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja MySelene:no sitten..juu..toi raskausväsymys on kyllä muutenkin järkky. esikoisen kaa olisin voinu nukkua 9kk putkeen. |OAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
Ja ukon perskele herätti koko poppoon kuuden jälkeen kun ei osaa lähteä hiljaa. :kieh: Pistä noita elohopeita sit takasin nukkumaan enää..