Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
*muoks* Ei hitto johan se kohta on kahdeksan, otan sanani takas..
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
mä en oo vielä edes menny nukkumaan. kohta valvottu vuorokaus putkeen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
![]()
![]()
![]()
*puolustautuu* Mutkun mä oonkin raskaana ja hb on alhainen ja tarviin unta... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
![]()
![]()
![]()
*puolustautuu* Mutkun mä oonkin raskaana ja hb on alhainen ja tarviin unta... :ashamed:
no sitten..juu..toi raskausväsymys on kyllä muutenkin järkky. esikoisen kaa olisin voinu nukkua 9kk putkeen. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei kait kukaan oikeesti olekaan hereillä vielä tähän aikaan?? *koettaa epätoivoisesti herätä*
![]()
![]()
![]()
no sitten..juu..toi raskausväsymys on kyllä muutenkin järkky. esikoisen kaa olisin voinu nukkua 9kk putkeen. |O
Peesaan!!! |O
Ja ukon perskele herätti koko poppoon kuuden jälkeen kun ei osaa lähteä hiljaa. :kieh: Pistä noita elohopeita sit takasin nukkumaan enää..