Täällä kun niin kehuttiin, että poistaa selluliitin jne. No miehän sitä kokeilin, kun on muutenkin laihis päällä. Kyllähän se nestettä poisti. Niinkin tehokkaasti, että nyt on kauhea ummetus. Hiphei!
Melkein jokaisesta kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja vv:mistä tota saa?
Elikkä jatkan juomista vai? Ehkä sitten kun saa taas lannan kulkemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
Vakio aamiainen on 2 weetabixiä, lisäksi syö kuitupitoista leipää kasviksia ja hedelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Jaa, ei mulla ainkaan ole ummetusta ko. teelajikkeesta johtuen.
Syötkö kuitua, lähinnä nyt täysjyväviljoja tarpeeksi?
ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Elikkä jatkan juomista vai? Ehkä sitten kun saa taas lannan kulkemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suoli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Elikkä jatkan juomista vai? Ehkä sitten kun saa taas lannan kulkemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
Pitääpä kokeilla. Mulla on kyllä pellavansiemeniä, mutta jugurtit uupuu.Alkuperäinen kirjoittaja mä:ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Elikkä jatkan juomista vai? Ehkä sitten kun saa taas lannan kulkemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
ei ainakaan painoon...Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Naatiskelen itsekkin monta mukillista päivässä, eikä mitään vaikutusta...
sitä täytyy laittaa ihan mielettömästi että saa edes jotain makuaAlkuperäinen kirjoittaja LADYSMITH:Oletteko kokeilleet valkoista teetä ? Siinä vasta erinomainen aine !
Juu, maistuu lähinnä tiskivedeltä :| Mun suosikkeja Earl Grey ja muutkin Greyt (Lady, Russian). Ja vanilja-Lipton hunajallaja kermalla....Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sitä täytyy laittaa ihan mielettömästi että saa edes jotain makuaAlkuperäinen kirjoittaja LADYSMITH:Oletteko kokeilleet valkoista teetä ? Siinä vasta erinomainen aine !
Alkuperäinen kirjoittaja jep:ei ainakaan painoon...Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Naatiskelen itsekkin monta mukillista päivässä, eikä mitään vaikutusta...