Ompa vihreä tee mahtavaa ainetta :/

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
Elikkä jatkan juomista vai? Ehkä sitten kun saa taas lannan kulkemaan.
ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
On totta että jos vaihtaa kahvin teehen niin aluksi ummettaa mut kyllä se pian normalisoituu.
ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suoli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ostappa pellavasiemen rouhetta ja lisää jogurttiin/viiliin tai mihin nyt keksiikään niin jopa suli toimii. Mä syön jokapäivä 2rkl pellavasiemenrouhetta maustamattomanjogurtin ja mustikoiden kera. Niin ja vihreääteetä juon ainaki 2 kuppia päiväsä.
Pitääpä kokeilla. Mulla on kyllä pellavansiemeniä, mutta jugurtit uupuu.

hyvä tietää
No just! Mä vaihdoin kans vihreään teehen, samasta syystä kuin ap. Ja oon ihmetelly miks kakka ei kulje normaalisti. En tajunnut yhdistää siihen teehen. Noh, ei se mitään, lisätään sitten veden juontia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja LADYSMITH:
Oletteko kokeilleet valkoista teetä ? Siinä vasta erinomainen aine !
sitä täytyy laittaa ihan mielettömästi että saa edes jotain makua
Juu, maistuu lähinnä tiskivedeltä :| Mun suosikkeja Earl Grey ja muutkin Greyt (Lady, Russian). Ja vanilja-Lipton hunajallaja kermalla.... :p

Yhteistyössä