Omnomnom ootte ihan kateellisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27810048:
Täng juu :p

Oikeestaan oon tehnyt sun jäätelöohjeella aluksi ja siinä oli ihan mahtava koostumus, varmaan koska kermaa oli niin paljon. Nyt olen kokeillut paljonko voi keventää ilman että tulee ihan kovaa. Keltuaisia laitan minta kun tykkään niistä. :) eli kiitti vaan sulle.

[QUOTE="Höh";27810147]Omnomnom :O

Mitä toi tarkottaa??? Sanooko joku oikeesti noin :O Mä ymmärtäisin nam nam tjs...Mut että om nom nom...Kaikkee sitä kuulee :laugh:[/QUOTE]

Sesame streetin Cookie Monster sanoo noin ja ahmii keksejä. Sitä sit jotkut suomalaisetkin vitsikkäästi käyttää.

Mitä toi tarkottaa??? Sanooko joku oikeesti noin :O Mä ymmärtäisin nam nam tjs...Mut että om nom nom...Kaikkee sitä kuulee :laugh:[/QUOTE]

Meillä joogaohjaaja sanoo noin (monenmonta kertaa), kun pyytää tyhjentämään mielen.
5-6 vuotta siellä käytyäni minäkin sanon itse itselleni. Suht' usein.

Mm. vikassa synnytyksessäni toimi hyvänä avautumiskipulääkkeenä, tosin "immanuel" oli lopulta parempi.

:D

Meillä joogaohjaaja sanoo noin (monenmonta kertaa), kun pyytää tyhjentämään mielen.
5-6 vuotta siellä käytyäni minäkin sanon itse itselleni. Suht' usein.

Mm. vikassa synnytyksessäni toimi hyvänä avautumiskipulääkkeenä, tosin "immanuel" oli lopulta parempi.

:D

No tuohon tarkoitukseen se mun mielestä kuuluukin :) Kuulostaa juurikin ihan joltakin meditointimantralta...

[QUOTE="Höh";27814101]No tuohon tarkoitukseen se mun mielestä kuuluukin :) Kuulostaa juurikin ihan joltakin meditointimantralta...[/QUOTE]

jäätelö on hyvää kun yksin syö...ja siinä vaipuu oooooom-nirvanaan niin lapset kuin aikuiset.

otin ohjeen ylös, niin jos joskus saisi aikaan yrittää, on kauan ollut suunnitelmissä.
(lopputuloksella ei ole merkitystä, se syödään kaikki kuitenkin, tuli kovaa, löysää tai mitä tahansa).

Laitan jotain purkkihedelmää ekalla kerralla kokeeksi, en jaksa riuhtoa mitään kuoria ja siemeniä. Vaikka mangoa tai aprikoosia meinaan kokeilla :D

[video=youtube;lLj08IG73xg]http://www.youtube.com/watch?v=lLj08IG73xg[/video]

Voi myös tehdä siitä ihan vaniljajäätelöä. Mutta sillon ei kannata ehkä laittaa munia enempää kuin 4, ettei ne maistu läpi.

juu, kaikki mahdolliset versiot sitten kun se suuri pyörä pyörähtää käyntiin vaan ensin...
mut kokeilen ensin jollain eksoottisella hedelmällä, ne on kivoja.

Yks, mistä aina haaveilen, on mustikkajäättelö (omatekemä), mutta pitää miettiä.
mahtaako mustikkahillo käydä siihen, ehkä joku on tehnyt.

Mustikkaa on muuten vähän heikosti valmisjäätelöissäkin, tavallisissa kaupoissa ei ainakaan ole.

Yhteistyössä