• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Omituisin palstalainen?

  • Viestiketjun aloittaja kalakaveri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jos joku haluaa tulla äänestetyksi, niin voi laittaa yksäriä. Voin sitten vaivihkaa livauttaa nimen tähän pinoon.
Laitoin sulle yv:tä :D
No ei oo kyllä tullut perille. Oisko väärä osote?
No emmää mitään laittanu...
Pöh, sun ois pitänyt nyt alkaa vänkäämään, että kyllä laitoit. :D Tää ei mennyt nyt yhtään käsikirjoituksen mukaan. Vai olisko mun pitänyt vaan kommata kylmänviileesti, että "Vastasin! :wave: "
 
Rukoilijasirkka
Mä en ymmärrä niitä, jotka kertoo lapsillensa höpöjuttuja siitä, mistä lapset tulee tai niitä, jotka luottaa varmoihin päiviin tai niitä, joita ei vaan huvita imettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jos joku haluaa tulla äänestetyksi, niin voi laittaa yksäriä. Voin sitten vaivihkaa livauttaa nimen tähän pinoon.
Laitoin sulle yv:tä :D
No ei oo kyllä tullut perille. Oisko väärä osote?
No emmää mitään laittanu...
Pöh, sun ois pitänyt nyt alkaa vänkäämään, että kyllä laitoit. :D Tää ei mennyt nyt yhtään käsikirjoituksen mukaan. Vai olisko mun pitänyt vaan kommata kylmänviileesti, että "Vastasin! :wave: "
No laitoin mä, aattelin vaan ettei kukaan tajuais mun kalastavan ääniä, kun tein tommosen tosi ovelan kelkan käännön!!
 

Yhteistyössä