Omituisin laihdutuskipinänne? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anitra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anitra

Vieras

Kerronpa omani. Teloin selkääni, ja sain lähetteen fyssarille. Koska niin kovasti kammotti mennä pitkällä hoitojaksolla kiipeilemään siihen pöydälle alusvaatteisillaan, niin oli ihan pakko pakko alottaa laihis. Laihduin hoitojakson aikana 7 kiloa. :D

Mikäköhän järki tuossakin oli, olihan se hoitava tyyppi nähnyt mut jo ekalla kerralla isoimmillani. No, samapa kai tuo minkä vuoksi se laihdutuskärpänen iskee, oli se sitten komia hieroja tai lähestyvät juhlat, kunhan iskee.

Mitäs pöllöjä syitä teillä on ollut laihareille?

Ei ole mikään pöllö syy, mutta kyllästyin miehen (hyväntahtoiseen tosin) kuittailuun, että sä aina vaan puhut, ei susta kuitenkaan ole siihen. Päätin näyttää, että ihan takuulla on :D
Eli kiitos siipan, oon nyt 18 kiloa kevyempi :heart:

Mulla myös mies kuittaili etten tulisi koskaan saamaan raskauskilojani pois. Näytin hänelle mistä kana pissii :D Kävin lapsen kanssa joggereilla juoksulenkkejä aina kun mies oli töissä ja jotenkin tuntui että "teenpä tän nyt salaa.." yks päivä mies huomautti että oelnko laihtunut. Sanoin että no kyllä, 6kg :) Eli kaikki kilot raskaudesta lähti!

Mulla lapset. Mietin etten jaksa touhuta lasten kanssa kunnolla ja pelkäsin että syötän heille samaa kuin itse syön. Niinpä laihdutin 42 kiloa ja nyt jaksaa juosta ja hyppiä lasten kanssa kaiket päivät. Nyt urheilu kuuluu meidän kaikkien elämään, jo pienestä pitäen.

itse laihduin ihan vahingossa raskausaikana. Olin lievästi ylipainoinen kun aloin odottamaan esikoista. Sain joskus viikolla 13 kauhean himon appelsiineihin ja muihin nektareihin! Siis jumalattoman himon! Aamupalaksi vedin kolmekin mandariinia ja pääälle vielä litran sokeroimatonta tuoremehua... Viikolla 22 neuvolassa ihmeteltiin miks paino niin rajussa laskussa. Aloin ton jälkeen tulemaan järkiini ja lisäsin ruokavalioon muutakin... Kiloja ei enempää tullut, kuin vaan lapsen apinoa+istukka ja vesi. Synnytyksen jälkeen huomasin BMI:ni olevan normaali.

Alkuperäinen kirjoittaja vahingossa:
itse laihduin ihan vahingossa raskausaikana. Olin lievästi ylipainoinen kun aloin odottamaan esikoista. Sain joskus viikolla 13 kauhean himon appelsiineihin ja muihin nektareihin! Siis jumalattoman himon! Aamupalaksi vedin kolmekin mandariinia ja pääälle vielä litran sokeroimatonta tuoremehua... Viikolla 22 neuvolassa ihmeteltiin miks paino niin rajussa laskussa. Aloin ton jälkeen tulemaan järkiini ja lisäsin ruokavalioon muutakin... Kiloja ei enempää tullut, kuin vaan lapsen apinoa+istukka ja vesi. Synnytyksen jälkeen huomasin BMI:ni olevan normaali.

lapsen PAINO siis korjaan :)

No tää ei ole omituinen syy, mut moni aloittaa laihdutuksen ulkonäöllisistä syistä, miulla toki nekin oli osasyy, mutta kaikista painavin syy aloittaa terveet elämäntavat oli ihan oma jaksaminen ja terveys. Iho-ongelmat, suoliston erittäin huono toiminta ja jatkuva väsymys.

Toki aina puree pieni treenauskärpänen kun joka vaan vähän yllyttää, tai tietää että on jotkut juhlat niin kiva tsempata niihin, saa sit hyvällä omatunnolla herkutellla ja ottaa drinksujakin ;)

Joo ja raskaudet sekä imetykset on laihduttanut :)

Kärsin kovasta närästyksestä joulukuussa-2008. Sain hyvän lääkekuurin joka auttoikin. Lääkäri sanoi että jos ei auta, pitää tähystää. En todellakaan halua tähystykseen joten päätin että liikakilot pois. Tokikaan kaikilla se ei auta, esim mulla on hyvä ystävä joka on tosi laiha ja silti kärsii närästyksestä.
Mutta siitä se lähti ja nyt 16 kg kevyempi kuin tammikuussa-2009 ja muutama kilo vielä pois niin olen tyytyväinen. Eikä närästä :)

Yhteistyössä