Omituisia työkavereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Meillä täällä töissä on ainaki kaks henkilöä, joista mä en ymmärrä, että mitä ne niinku tekee työkseen. Joka päivä ne tulee tänne ja koko päivän istuu koneen ääressä, mutta mulle on täysi mysteeri, että mitä ne siis tekee! Paitsi että tää toinen haukkuu kaikkia muita, se on rasittavaa, mutta ei kai sille siitä palkkaa makseta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Meillä täällä töissä on ainaki kaks henkilöä, joista mä en ymmärrä, että mitä ne niinku tekee työkseen. Joka päivä ne tulee tänne ja koko päivän istuu koneen ääressä, mutta mulle on täysi mysteeri, että mitä ne siis tekee! Paitsi että tää toinen haukkuu kaikkia muita, se on rasittavaa, mutta ei kai sille siitä palkkaa makseta... :whistle:

Ehkä asia selviää jos vaikka kysyt heiltä, mitä heidän työhönsä kuuluu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:

Ehkä asia selviää jos vaikka kysyt heiltä, mitä heidän työhönsä kuuluu...

Niin, sen vois kyllä tehdä... Periaatteessa molemmilla on ammattinimikkeet, mutta silti heidän työnkuva on mulle täys mysteeri. Ja kun heidän työpanos ei näy missään! Mutta entä jos ne loukkaantuu jos kysyn, että mitä sä täällä teet...?

Yhteistyössä