Koskaan ikinä ennen (ts. melkein koskaan
) en ole pojille löytänyt alesta mitään vaatetta vaan nyt onnisti ja löytyi paitoja ja rukkasia ja pipoja kassillinen 50 ?:lla. =) Vähänkö tuli hyvä mieli. =)
Vastaavasti taas tytölle en löytänyt mitään, mikä on kanssa outoa kun yleensä vaatekaupoissa on aina enemmän tytöille vaatetta ja valikoimaa.
Vastaavasti taas tytölle en löytänyt mitään, mikä on kanssa outoa kun yleensä vaatekaupoissa on aina enemmän tytöille vaatetta ja valikoimaa.