Omistatko stringibikinit

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Ostin joku aika sitten stringi- malliset bikinit ja olin ne päällä rannalla eilen lapseni ja mieheni kanssa. Sain suoraan sanottuna hyökkääviä katseita toisilta NAISILTA Onko ne jotenkin moraalittomat vai miksi niin paheksuttavia katseita naisilta? Miehiä ne eivät varmaankaan haittaa mutta naisia ilmeisesti. Olen ihan normaalivartaloinen 34- vuotias nainen

Tero H.
Hei! Ostin joku aika sitten stringi- malliset bikinit ja olin ne päällä rannalla eilen lapseni ja mieheni kanssa. Sain suoraan sanottuna hyökkääviä katseita toisilta NAISILTA Onko ne jotenkin moraalittomat vai miksi niin paheksuttavia katseita naisilta? Miehiä ne eivät varmaankaan haittaa
Juu, kyllä me miehet tykätään, jos me nähdään teidän naisten peppuja biitsillä... ehkä ne naiset ajattelee, että oot jonkin sortin itsesi-esittelijä...

Katsos kun stringi-malliset bikinit eivät peitä juuri mitään naisen pepusta...

Joidenkin mielestä on moraalitonta, että nainen esittelee julkisesti takamustaan. Syy siihen on tämä: naisen pepulla on käytännössä sama arvo kuin naisen rinnoilla tai pillulla. Jos esittelet niitä - yhtä tai useampaa - julkisesti, se tarkoittaa sitä, että kerjäät tietynlaista huomiota miehiltä.

Ei siis mikään ihme, että muut naiset paheksuvat. Ehkä he ovat fiksumpia kuin sinä, ei millään pahalla. =)

vierailija
Hei! Ostin joku aika sitten stringi- malliset bikinit ja olin ne päällä rannalla eilen lapseni ja mieheni kanssa. Sain suoraan sanottuna hyökkääviä katseita toisilta NAISILTA Onko ne jotenkin moraalittomat vai miksi niin paheksuttavia katseita naisilta? Miehiä ne eivät varmaankaan haittaa mutta naisia ilmeisesti. Olen ihan normaalivartaloinen 34- vuotias nainen
Moi ei ole moraalittomat paremminkin näyttävät ovat meilläkin nainen 45v. Käyttää sellaisia minulle sopii hyvin että on sellaiset rannoilla ja uimahalleissakin.

ihmettelijäTee
Moi ei ole moraalittomat paremminkin näyttävät ovat meilläkin nainen 45v. Käyttää sellaisia minulle sopii hyvin että on sellaiset rannoilla ja uimahalleissakin.
Saako naiset käyttää strinkkui uimahalleissakin??? Onhan niitä toki uimarannoilla nähty, mutta kaiken huippu kyllä oli olikos se yhden kerrostalon [lasten leikki]puiston läheisellä nurmikolla lähellä sellaista isompaa tietä, jolla kohtuu vilkas auto-, pyöräily- ja kävelyliikennekin. Mikäköhän nuoren naisen moiseen motivoi? Sellaiseen paikkaan aurinkoa ottamaan! Sijainti oli sen verran kummallinen, että tuskin pelkästään auringonottamisesta oli kyse. Sanoisin, että aika selvää paljastelunhalua. Miksi muutenkaan järjestää moinen esitys? Siinä oli nuoren naisen herkullista paljasta peppua tarjolla. Voi, kunpa olisin itse ollut näkemässä ja nauttimassa! :( Muijani sen näki ja minulle siitä kertoi.

vierailija
Juu, kyllä me miehet tykätään, jos me nähdään teidän naisten peppuja biitsillä... ehkä ne naiset ajattelee, että oot jonkin sortin itsesi-esittelijä...

Katsos kun stringi-malliset bikinit eivät peitä juuri mitään naisen pepusta...

Joidenkin mielestä on moraalitonta, että nainen esittelee julkisesti takamustaan. Syy siihen on tämä: naisen pepulla on käytännössä sama arvo kuin naisen rinnoilla tai pillulla. Jos esittelet niitä - yhtä tai useampaa - julkisesti, se tarkoittaa sitä, että kerjäät tietynlaista huomiota miehiltä.

Ei siis mikään ihme, että muut naiset paheksuvat. Ehkä he ovat fiksumpia kuin sinä, ei millään pahalla. =)
Kesä on jo ovella...

Joko teillä naisilla pian takamukset taas paljaana esillä...

vierailija
Naiset on ahkerasti treenannu peppuja, korona-ajan. Ainakin se että on isompi peppu, on ollut jo muotia.

Veikkaan että näillä on näyttämishaluja, patoutuneita.

vierailija
Ainoa syy miksi laittaisin pelkät stringit olisi aurinko ja tasaisempi rusketus. Mieluummin kyllä ilman mitään. Henkilökohtaisesti en ole lähtenyt rannoille esittelemään tai markkinoimaan itseäni.

vierailija
Ex naimisissa ollessamme aina arvosteli naisia uimarannoilla jolla oli sellaiset. Sitten hän laihdutti 1/3 painostaan ja osti itselleen semmoiset. Ja samanlaisia alusvaatteita. Ja muutakin Pradan kamaa. Huomasi että miehet katsovat äntä. 'Rupesi kullan kaivajaksi'.

vierailija
Tässä viime päivien aikana alkoi kiehtomaan sellainen ajatus, että jospa vaimoni ryhtyisi käyttämään julkisilla hiekkarannoilla sellaisia bikineitä, joiden alaosa on sellaiset stringit, jotka ikään kuin solmitaan sivuista päälle. 😋

Vaimo ei oikein lämmennyt ajatukselle, ei ees yksityisillä rannoilla, kun nykyään on niitä drooneja... Siihen minä sanon, että saa kyllä elämässään pelätä ihan kaikkea, jos ei ees yksityisillä rannoilla idealleni lämpee.

Yhteistyössä