Omistatko luottokortin ja jos, niin käytätkö sitä usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
Käytättekö usein luottokorttejanne? Itse käytän aika usein, lähinnä maksuaikakorttina, eli maksan yleensä laskun kokonaan, kun tulee. Välillä kyllä jätän jotain luotollekin.

Ja kortteja on kaksi MasterCard Gold ja Visa.

mullon op visa henk.koht. korttina (kylläkin vaan maksuaikakorttina) ja mastercard sekä diners club firman puolesta lompakossa. silloin käytän, kun tiedän että saan rahat takaisin enkä halua "sitoa" omia rahoja kiinni asiaan esim. työmatkoilla taksimatkat, hotellit ja henk.koht. juttuina esim. lapsen sairauskulut, koska ne saa takaisin vakuutusyhtiöltä.

Visa taitaa olla pankkikortissa jo pakollinen, mutten ole kertaakaan käyttänyt. Aiemmin oli kortissa joustoluotto, jota joskus käytin pahoissa tilanteissa eli kun oli rahat tosi tiukalla kun oli ollut isoja laskuja ja piti tankata tai muuta pakollista ostaa.

Master, Visa ja Diners löytyy. En käytä luottopuolta, vain maksuaikakortteina lähinnä matkoilla, nettiostoksissa ulkomailta, lentolippuja. Diners on erään edullisen vakuutuksen vuoksi, muuten taitaisin sen lopettaa. Amexin lopetin, kun se ei ollut minusta käyttökelpoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minulla on ollut opiskeluajoista lähtien Visa, muita en ole tarvinnut. Käytän luotto-ominaisuutta vain matkoilla tai nettiostoksissa.

Minulla on myös Visa ollut tosi kauan, mutta nyt olen tyytyväinen Masterin käyttäjä, sen tiliä on paljon helpompi seurata maksutta ja maksaminen vaivatonta, aina sama viitenumerokin =)

Yhteistyössä