V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kanssasi erimieltä. Olen hankkinut karderobini Marimekkoa, Vuokkoa, Jukka Rintala designia, Arolan ... kiertelemällä kirpputoreja. Esim kaksi villakankaista talvitakkia toisen hinta uutena, Falla n 600 e ja toisen Halonen 300 e hintaan 40e ja 25e. Erittäin laadukkaita vaatteita sekä lähes uudenveroisia kenkiä, laukkuja jne todella edullisesti. Ainoat vaatteet, jotka ostan uutena on alusvaatteet ja sukat.Kankaat voi maksaa aikalaillakin mutta tämä tulee kyllä halvemmaksi kun valmisvaatteet.
Entisten pitämättömien vaatteiden modistaminen/yhdistäminen on pelkkää säästöä.Kankaat voi maksaa aikalaillakin mutta tämä tulee kyllä halvemmaksi kun valmisvaatteet.
Ennen tuli kirppareilla pyörittyy nyt en oo käynnyt pitkään aikaan tytön kaa kyllä mut viimonen ostos taitaa olla tytön mekko kun tykästyi siihen maksoi jotain kympin. Miesten vaatteita ei juuri kirppareilla näy oonkohan yhen miesten takin löytänyt aikoinaan. Miehet käyttää vissiin vaatteensa loppuun ja sitkun ne risat ni heittää ne roskiin suoraa. Ootteko koskaan käyttänyt ompelijattaren palveluita? Vai vielläkö niitä löytyy tekemästä paikkaus palveluita? Tääl oli aikoinaan mut on nyt lopettanut jo ni kävin joskus vetoketjui korjaamassa. Ja mitä jos eläkeläiset voisi tehdä tätä paikkaus palvelua ilman veroi. Paljon velottaisitte jos paikkaisitte vaikka haaroista reijän? Ja tarvisiko näille jonkun vaik käyttämättömän tilan vuokravapaasti ainakin alkuun ja jos ompelu bisnes kasvaisi ni sit vaik vuokraa joutuisi jonkun verran maksaa vai voisiko tuota työtä tehdä kotonakin? Oletteko käyneet koskaan suutarilla tässä kaupungissa on suutari joka on sama äijä kun olin lapsi ni toimii vielläkin ammatissaanhalvinta on ostaa vaatteet kirpalta tai tori.fi stä