J
J
Vieras
Joo-o, mielenkiintoistahan se olisi. Tai siis...olisin tietysti onnesta soikea jos meille lisää vauvoja tulisi mutta kun sektiosta on aikaa vasta alle 3kk!
Olen vissiin ihan edesvastuuton, mutta kahdesti tuli pupuiltua jälkivuodon jälkeen ilman ehkäisyä, 2-3 vk sitten. "No enhän mä nyt raskaaksi tuu kun vasta synnytin, imetän ja mulla on se pcos:kin", näin mä ajattelin. Mies taasen ei ollut tajunnut edes ajatella koko asiaa.
Vaan kuinkas ollakkaan, nyt tulee vaaleanpunaista tuhrua kolmatta päivää, hiiva iski ja pientä hormoninäppyä pukkaa.
Täysin samat oireet ilmestyi silloin 11kk sitten.
Myös sektiohaava on taas kipeä.
Kai se on ajeltava apteekkiin tänään..jotenkin nolottaa mennä sinne pienen vauvan kanssa
Ja kuinkahan siinä käy, jos raskaana ollaan. Mitenhän sektiohaavan käy.
Olen vissiin ihan edesvastuuton, mutta kahdesti tuli pupuiltua jälkivuodon jälkeen ilman ehkäisyä, 2-3 vk sitten. "No enhän mä nyt raskaaksi tuu kun vasta synnytin, imetän ja mulla on se pcos:kin", näin mä ajattelin. Mies taasen ei ollut tajunnut edes ajatella koko asiaa.
Vaan kuinkas ollakkaan, nyt tulee vaaleanpunaista tuhrua kolmatta päivää, hiiva iski ja pientä hormoninäppyä pukkaa.
Täysin samat oireet ilmestyi silloin 11kk sitten.
Myös sektiohaava on taas kipeä.
Kai se on ajeltava apteekkiin tänään..jotenkin nolottaa mennä sinne pienen vauvan kanssa
Ja kuinkahan siinä käy, jos raskaana ollaan. Mitenhän sektiohaavan käy.